3 Aralık 2011 Cumartesi

LONDRA'DAN SECTIKLERIM VOL-2

Dolce&Gabbana vitrinleriyle her zaman yılbasına en farklı ve renkli şekilde karşılayan mağaza oluyor :)
Geçtiğimiz seneyi vitrinine kurulan yılbaşı masasıyla karşılayan Dolce&Gabbana bu sene ise seyyar manav görünümlü bir tezgah ile karşılıyor.. Fakat meyveler yerine çantalar ve ayakkabılarla dolu kasalar var :)


Chanel yeni sezonu çoktan açtı..
Sarı ceket Cruise koleksiyonunun öne çıkan parçalarından.. Hatırlarsanız geçtiğimiz aylarda Sarah Jessica Parker'ın üzerinde görmüştük. Hatırlamak isteyenler o habere tekrardan göz atabilirler..
Şimdi gelelim son zamanlarda en çok beğendiğim elbiseye..
Ipek saten kumaş bu elbise önündeki iki adet fiyonk ve taşlı Chanel manolyaları ile harika görünüyor.. Inanılmaz derecede sade,bir o kadar da şık.. Bu elbisenin siyah rengi de bulunuyor o da en az beyaz kadar güzel..
Mankenin elinde tuttuğu beyaz çantada yine cruise koleksiyonunun limited parçalarından..


Şimdide biraz aksesuarlara gelelim,Chanel'in yeni clutch'ları harika.. Half moon'da sıkılanlar için birçok seçenek gelmiş :)
Çanta konusunda Bulgari markasını hiç sevmesemde son çıkardığı clutch'lara kayıtsız kalmak mümkün değil.. Mavi-gold taş ve zımbalarla süslü bu clutch'ın bir çok renk seçeneği var, daha sade isteyenlerde unutulmamış ; tümü kadife sadece kapama yeri taşlı olan modelleride en az resimdeki kadar şık..
Roger Vivier'in siyah kadife,sarı zımbalı ve tokası taşlı clutch'ıda bu hafta gözüme çarptı ve çok beğendim..
Roger Vivier'de cuff modasına ayak uydurmuş ve kendi tarzında çok güzel yorumlamış.. 


Studded Valentino'lar sardı dört bir yanımızı :)
Yepyeni 3 model vitrinde yerini almış..
Bugün Ne Giydim postlarımı takip edenlere hangisinin favorim olduğunu söylememe gerek yok onlar tahmin etmiştir zaten :)
Takip etmeyenler için söyleyeyim favorim ilk resimdeki siyah fiyonklu stiletto oldu :)


Kendi yaşıma uygun olmayan kıyafetleride bazen çok beğeniyorum :)
Salvatore Ferragamo'nun bordoları şu sıralar fazlasıyla dikkatimi çekiyor...
Vitrinin önünden her geçişimde triko ile yakalanan bu şıklığa hayran kalıyorum...


Harvey Nichols'ınvitrinlerine çoktan kar yağdı :)
Dries Van Noten'in bu muhteşem elbisesi işçilik harikası..
Farklı desenler ve işlemeler ancak bu kadar güzel bir araya gelebilir ve kırmızı halıya yakışır şıklıkta bir elbise ortaya çıkabilir..

Her sezon Balmain'den favori bir ceketim olurdu fakat bu sene işte bu krem rengi Alexander McQueen ceket favorim diyebilirim..
Tamamen fermuarlarla süslü arkası uzun bu tweed ceket bence kot pantolonla tam havasını bulur gibime geliyor :)
Peter Pilotto'nun yaz desenlerinden bahsedelim biraz..
En sevdiğim deseni mavi-sarı renklerdeki oldu, bu desenin hem eteği hem bluzu hem de resimde gördüğünüz elbisesi var :)

4 yorum:

nihan dedi ki...

Eline sağlık cansucum dolce gabbana vitrinleri beni benden aldı valentinolara bittim chaneli söylemedim bile böyle postları seviyorum sanki gitmiş gibi oluyorum pek keyifli cansu devamını beklerim:)))))

Adsız dedi ki...

bende nihan gibi gitmiş kadar oluyorum cansucum ellerine sağlık devamını bekliyoruz

Cansu Cakir dedi ki...

Nihann,
Benimde en cok severek yaptıgım haber bu biliyormusunn :)
Yarın yada oburgun ayakkabı ve canta postu yapacagım canım :)
unuttum sanma..

Cansu Cakir dedi ki...

cok tesekkur ederim adsız..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...