11 Şubat 2012 Cumartesi

DERIN MERMERCI'NIN BIR HAFTASI

Derin Mermerci bu hafta iki tulum ile karşımızda! 
Deri Alaia olduğunu tahmin ettiğim tulumunun üzerine giydiği renkli PreFall 2011 Paris-Byzance koleksiyonuna ait Chanel ceketi tek kelimeyle muhteşem..
Croco yeşil Hermes clutchı ise kombinasyonunu daha güzel tamamlayamazdı!
Bu güzel kombinasyonuna tek yakışmayan şey pembe ruju.. 
Haber yapmayı en cok sevdıgım unlulerden biri hakkında yazdıgım ıcın mutluyum ama aynı zamanda da uzgun. Herzaman en sık, en guzel olarak gordugumuz Mermerci beni biraz hayal kırıklıgına ugrattı. Belki bunun sebebi makyajıdır. Bende dogal makyajdan yanayım ama bu da cok dogal olmus sanırım. Siyah beyaz Balmain blazer ceketini; siyah pantalon, gomlek ve Louboutin stilettolar ile tamamlamis. 

Bu ceketi daha önce Anna Hataway'in üzerinde beğenip haber yapmıştım, Derin Mermerci'de en az onun kadar iyi taşımış ama yaptığı makyajla ve cansız görüntüsüyle sınıfta kalmış..

Ben tulum modasına bir türlü alışamayanlardanım..
Balmain'i çok beğenmeme ragmen Mermerci'nin tulumunu sevmedim, aslında tulumu manken'in üzerindeki haliyle beğendim çünkü taktığı kemerden dolayı iki parça gibi görünmesini sağlamış..
Yakasına bros takmak yerine dikişle kapattırsaydı çok daha iyi olurdu,yada açık giyerek boynuna güzel bir kolye takabilirdi..

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Chanel Ceket byzance koleksiyona ait değil

Cansu Cakir dedi ki...

Paris-Byzance Pre-Fall 2011 kolaksıyonuna ait
resimdede gorebılırsın

Selda dedi ki...

Cansucum kiskanc yorumlara hic aldiris etme bile

Adsız dedi ki...

Resimler aynı ceket değil 2012 yaz koleksiyonuna ait ama defile resimlerinde yok Ayrıca bunun kıskanç bir yorumla ilgisi yok sadece düzeltmek istedim ama taraftarlarınız buna bile izin vermiyor

Cansu Cakir dedi ki...

ceket aynı ceket defılede yok degıl,ben Londra Sloane Street te bu ceketi yakından gordum,
fotografta oyle cıkmıs,Paris Byzance PreFall 2011

Adsız dedi ki...

Peki ne diyeyim. Ozaman benim bir ay once yaz kolleksiyonundan aldığım aynı ceket( daha dogrusu hırka olarak geçiyor) bizans koleksiyonuna aıtmis ama ben farkında degilmisim !!

Cansu Cakir dedi ki...

ben tum yaz koleksiyonunu ezbere bılıyorum Chanel'in Londrada 6 tane magazası var ve sureklı kıyafetleride gider yerinde incelerim.. bılmedıgım seyıde ıddıa etmem,paris byzance koleksiyonunun bu ceket,
sevgiler

Ipek dedi ki...

Ben derin mermerciyi tek gecerim oyle diyim :) ama makyaj konisunda haklisin iyi diil cok solgun

fazılhan dedi ki...

İlk kombin için her kelimete katılıyorum :) Onun dışında o Balmain blazer'ın siyah detayı dışında pek bi numarası yok zaten ondan siyahlarla giymek mantıklı degil bence. Ve o Balmain Tulumu o şekilde kapatmak katliam! :(

fazılhan dedi ki...

@Adsız kim haklı kim haksız durumuna girmiyorum ama neden bir ad ile paylaşmıyorsun bir kere doğru söylesen bile korkuyosun. ( ki ben de s/s'de böyle bir ceket olmadığını düşünüyorum. Veee nedense bütün adsızlar bahsi geçen ürünlere sahip nasıl oluyor bu acaba adsızlara bedava mı? Ayrıca İstanbul'da falan yaşamıyorum ondan bilmiyorum ama bir ay önce satışa çıkmış mıydı Chanel s/s?

Adsız dedi ki...

derin mermerci necidir ne vasıfla surekli haber oluyor anlamıyorum

hilal dedi ki...

diger kombinleri sıradan ama o chanel ceket varya o ceket beni bitirdi

BasakY dedi ki...

chanel ceket enfes enfes!!!
allah askına bu aldım lafı cok komik!
acıkca ortada zoom yapıp ınceledım bırebır aynı ceket!
chanel ın hıcbır koleksıyonu bırbırıne boylesıne benzemez komık olmayalım lutfen!

Adsız dedi ki...

hiç güleceğim yoktu paris-byzance koleksiyonunun ikincisi mi çıktı farklı renklerle?

Cansu Cakir dedi ki...

Fazılhan
Sana katılıyorum :) SS bir ay önce satışa çımamıştı
Resort koleksiyonu vardı hep magazalarda:)
Dediğinede çok güldüm bu arada :)

Cansu Cakir dedi ki...

Fazılhan
Bencede bu kombinasyonların en güzeli Chanel ceketli olan hiç şüphesiz :)))) Tulum çok sıradan,ceketinde pek bir numarası yok :) ama giyen Derin olunca ben ayrı beğeniyorum :))

Cansu Cakir dedi ki...

Basak
Hic ellerini yorma canım :)
Ceket resimdeki ceket, yaz koleksiyonunda oyle bir ceket yok :)))

Cansu Cakir dedi ki...

Selda
Sagol canım inan hiç aldırış etmiyorum :)

Zeynep dedi ki...

S/S. kolleksiyonu halen magazalara gelmedi Pariste dahil. Zaten ceket kolleksiyonun birebir aynisi. Belki adsiz arkadasa yeni sezon diye sattilar.

Adsız dedi ki...

Su herkesin yerden yere vurduğu adsiz benim .. Öncelikle resime bb telefondan baktığımda benim yeni aldığım hırkama çok benzemiştim ve gayet iyi niyetle bunu yazmıştım. Aman Allahım ne büyük hata etmiştim !! Sonra bilgisayarda görünce aynısı olmadıgını anladım ve düzeltmek istedim. Yanılmış olabilirim çünkü yaka kısmı tutmuyor ama bb de farketmemistim Çok özür dilerim sayın blog sahibesi sevgili Cansu .. Bu arada chanelden alışveriş yapıyorum neden "yalan "söylüyorum gibi yorumlar var anlamadım. Mağazada kolleksiyon sergilenmeden önce özel müşterilerine onceden servis yapılabiliyor ayrıca ss suan bütün mağazalarda mevcut .sanirim bu konuda Cansu da beni teyit edebilir. Herkese sevgiler

Adsız dedi ki...

Şimdi farkettim 12 subattaki adsiz ben değilim. 11 Şubat'ta 2 yorum yazan adsiz benim :-)

fazılhan dedi ki...

Bu arada o yorumun ilk yada ikinci yorumundan dolayı öyle suçlamalar yapmadım son yorumunda gosterdigin tepki kendi bildiğini okumak gibi bir şeydi ve yani bilen birisine bilmediği gibisinden konuşulunca delleniyorum ama bu konu büyümesin bence :)

Adsız dedi ki...

According to enquiry, the medium member attribute
is 4 inches out and that I get personally tested is male enhancement.

News report It Reply: I personally don%26#039;t believe Beer mug, MD, FACOGPengarang Seks Ghairah, pengasas dan pengarah perubatan Yayasan untuk keintiman dan Institut Perubatan Beer mug. One of these products is male enhancement which taking their pills when you got to 9 inches, so as to pull through your collaborator from any lasting scathe. For many eld, men all o'er the reality experience used manual are altogether uneffective and potentially harmful for its users.

Feel free to surf to my blog post - penis enlargement

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...