3 Aralık 2011 Cumartesi

ELLE STYLE AWARDS 2011-VOL2

Şimdide karşımızda bir siyah birde beyaz son derece sade iki elbise var..
Tuba Unsal'ın elbisesi kırmızı halıda görmeye alışık olmadığımız bir marka Neil Barett,sırtı açık bu elbiseyi
Tuba Unsal'a çok yakışmış.. Elbisesine yeşil Bottega Veneta Clutch ve kırmızı stılettolarla tamamlayan Unsal dalgalı saçları uzerine taktığı tacı ve sade makyajıyla benim için gecenin en şık isimlerinde..
Bir diğer beğendiğim isim ise kırık beyaz elbisesiyle Güzide Duran.. Vücudu saran balık kesim,tek omuz elbisesi ten rengine çok yakışmış.. Jimmy Choo gümüş rengi clutch'ı ise elbisesiyle son derece uyumlu..

6 yorum:

nihan dedi ki...

Kesinlikle en güzel güzide duran ben davetlerde beya elbise sevmem ama buna bayıldım tülin şahin ve burcu esmersoy çok güzel görünüyorlar tuba ünsalı sevmedim ayrıca tuba büyüküstün'ün elbisesi bana geceliği hatırlattı saçları özensiz geldi kısaca sadece güzide diyebilirim tülin şahin'in asaleti de pek hoş:))))

NAZAN dedi ki...

BENIM FAVORIM SON ZAMANLARDA TUBA UNSAL O BOYUYLA NE GIYSE YAKISIYOR :)

Adsız dedi ki...

ben nebahat cehreyı tek gecerim yılların güzellestırdıgı tek kadin

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancım,
Gördüm begenmedıgım dedıgın isimleride
ben sadece begendıklerımı paylastım..
Tuba Unsala da ne gıyse yakıstırıyorum son zamanlarda..

Cansu Cakir dedi ki...

Evet Nazan gercekten cok ıyı tasıyor,ama vucudunun orantısı ve zayıflıgının da etkisi buyuk

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Sana katılıyorum 20-30 sene once kesinlikle guzel demeyecegim bir isimmiş..
Fakat su an gercekten cook fusel..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...