3 Aralık 2011 Cumartesi

SIREN ERTAN'IN GIVENCHY ELBISESI

Bu kışa Emilio Pucci yeşilinden daha fazla konuşulan ne vardı derseniz,cevabım hiç düşünmeden Givenchy desenleri olacaktır..
Siren Ertan'ın giydiği elbiseyi daha önce kimsenin üzerinde görmedim ve bu akşam tekrar tüm koleksiyona baktığımda koleksiyonun en iddalı parçası olduğuna karar verdim :)
Elbise aslında mini bir elbise fakat Siren Ertan opak bir çorap giyerek
transparan kısmı başarılı bir şekilde kamufle etmiş..
Siren Ertan doğallığı ve güzel yüzüyle elbiseye hayat vermiş :) Bkz: Defile Görüntüsü

2 yorum:

nihan dedi ki...

Elbiseyi hiç sevmedim ayrıca siren ertan'a da yakışmamış saç sarı elbise sarı ben beğenmedim tarzım değil:(

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancıım,ben begendim en azından alısılmısın dısında bir Siren ertan gormek benim hosuma gitti :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...