3 Aralık 2011 Cumartesi

ELLE STYLE AWARDS 2011-VOL1

Elle Style Award gecesinden henüz çok sayıda resme ulaşamadım fakat şimdilik bulduğum birkaç resim arasından gözüme çarpan 3 isme göz atalım :)

Artık Emilio Pucci'siz bir günümüz geçmiyor,Gülden Yılmaz daha önce Jennifer Lopez'in giydiği elbiseyi tercih etmiş.. Elbise vücuduna çok yakışmış fakat kesinlikle J-Lo'nun yakınından geçemez benim için :)
Tülin Şahin'in markasını bilmediğim elbisesi Kaufmanfranco'nun gümüş rengi elbisesiyle birebir aynı.. Tülin Şahin'i zaten çok beğenirim,ne giyerse giysin çok güzel taşıyor..
Bu gecede bu kuralını bozmamış,saçı,makyajı,duruşu kısacası herşeyiyle dört dörtlük..
Şimdi gelelim Nebahat Çehre'ye... 
Ona hayranlığım Aşk-ı Memnu sırasında başladı.. Günlük kıyafet seçimlerini çoğu zaman beğenmem bana fazla çılgın gelir fakat böyle gecelerde kendisini daha hiç rüküş görmedim.. Kuralını bozmayarak Elle gecesine de yine kendisine çok yakışan bir Elif Cıgızoğlu tasarımı siyah uzun kollu elbiseyle katılmış.. Ileri yaşına rağmen sahip olduğu muhteşem fiziğine,asil duruşuna ve kıyafeti taşıyışına resimlerine bakarken yeniden hayranlık duyuyorum..

8 yorum:

nihan dedi ki...

Nebahat çehrenin siyahlar içindeki hali beni çekmedi emilio pucci artık sıktı ona yorum yapmıyorum ama tülin şahin su gibi muhteşem:)))))

Adsız dedi ki...

evet nihana katılıyorum benım tek begendıgım tulın sahın

nihan dedi ki...

Tülin Şahin'in elbisesi Raşit Bağzıbalı'nın ve tek kelimeyle muhteşem....

Cansu Cakir dedi ki...

Evet Nihan bende bayıldım Tulin Sahin'e cok guzel tasımıs ..
Ben genel olarak Nebahat Cehre'yi begeniyorum yasına uygun gıyındıgı surece hosuma gidiyor :)

Cansu Cakir dedi ki...

adsız
digerlerine haksızlık olmasın tuba unsal ve guzide duranda cok ıyı bence :)))

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan
Oyleymis bende okudum.
Ben KaufmanFranco'ya benzettim ama fazlasıyla :)
Ama sonucta her marka nın calıstıgı cok klasık bır model
Onemlı olan tasımak..

nihan dedi ki...

Nebahat Çehre'de çok iyi canım. İdolüm o benim onun yaşına geldiğimde onun gibi yada Ajda gibi olmak isterim...

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan ,
Ben kesinlikle Nebahat Cehreyi tercih ederim:)
Çok daha doğal geliyor bana

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...