19 Aralık 2011 Pazartesi

MAWI'DEN COK FARKLI BIR KOLEKSIYON

Mawi benim favori taki markalarimdan.. Ingiltere asıllı Mawi Keivom'un hepsi birbirinden farkli renkli tasarimlarina bayiliyorum. Son olarak Disney ile yaptigi isbirliginden bahsetmek istiyorum.
Cesitli ulkelerin Vogue'larinda gozume carpan Mawi for Disney koleksiyonunu sizlerle beraber yakindan incelemek istedim. Koleksiyonda yer alan kupe ve yuzukleri cocuksu buldum ama kolye ve bilezikler bence muhtesem.. 
Sizin favoriniz hangisi ?

Mawi for Disney koleksiyonunda yer alan kupeleri cok sevmedim..

Bilezik ve cuff'larin hepsi birbirinden guzel, favorimi secerken karar vermekte oldukca zorlandim.. Ama sonunda ortadaki komple tasli mickey'li ince cuff'i sectim:))

Yuzukleri biraz Mawi'nin șıklıgından uzak buldum, bence yuzuk ve kupeleri daha cok Disney Couture tasarimlarina benziyor.. 

Ve son olarak Mawi'nin hayranlik uyandiran kolyeleri arasindan favorimi secmek benim icin en zoru oldu diyebilirim.. En sagdaki incili ve mickey kulakli kolye benim rahatlikla kullanabilecegim bir parca o yuzden bu modeli seciyorum:)

Yarisi incili yarisi kurdeleli kolye icin Mawi klasiginin Disney eglencesi ile bulusmasinin en guzel ornegi diyebilirim.. 

Minnie'nin bordo taslardan olusan etegi ve Mickey'nin gri taslardan olusan pantalonu koleksiyonda hosuma giden detaylardan..

10 yorum:

buse dedi ki...

sabah sabah gozum gonlum acildi=) disneyi hep cok sevmisimdir birde mawiyle birlesince cok sevimli modeller cikmis ortaya... benim favorim kolyeler pembe inciliyi cok begendim. nasil satin alabilirim onuda solersen harika olur=)

Adsız dedi ki...

çok eğlenceliler! :)

nihan dedi ki...

hepsi benim olsun bayılırım mıcky mouse'a nasıl satın alınır bende öğrenmek istiyorum:))))))

Süm dedi ki...

Asos'ta satılıyo almak isteyenler olursa:)

Trendsum dedi ki...

Hepsi çok güzel :)Bu arada teşekkürler Süm :) http://trendsum.blogspot.com/

Cansu Cakir dedi ki...

Buse
begenmene cok sevindim canım
Mawı nın cızgısınden cıkmadan takılara Disney ruhu vermısler,

SÜM'ün yazdıgına gore asosta satılıyormus,Tesekkurler Sum

Cansu Cakir dedi ki...

Kurnazlı
Bencede canım resimlerine bakması bile eğlenceli :)

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancım
Asosta satılıyormus :)

Cansu Cakir dedi ki...

Sum
tekrar tesekkur ederım verdıgın bılgı ıcın :)

Cansu Cakir dedi ki...

Trendsum
blogun cok guzel sık sık ugruyorum herkesede tavsıye ederim :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...