12 Eylül 2011 Pazartesi

ORTAK ZEVKLER: HERVE LEGER FUSCHIA

Fusya rengi Herve Leger elbiseyi gectigimiz gunlerde IFW'de bir defileye katilirken Isil Recber giymis. 
Isil Recber'in fizigini ve yuzunu herzaman cok begenmisimdir, ama sacini frapan bulurdum. Bu resimde ilk olarak gozume carpan Isil Recber'in sac rengini degistirmesi oldu. Koyulttugu saclari yuzune ve tenine cok yakismis. Koyu goz makyaji, naturel tonlardaki ruju ve sade topuzuyla cok daha sade ve guzel bir goruntu olusturmus. Bence Herve Leger elbise giymek icin boyle bir fizige sahip olmak gerekir..
 Bu goruntude hosuma gitmeyen tek nokta ayakkabi secimi oldu, keske daha oncede Karolina Kurkova'nın giydigi bu Emilio Pucci sandalet yerine Charlotte Olympia'nin "Dolly" modeli stilettolarindan fume, siyah yada nude renklerinden birini tercih etseymis..

Kim Kardashian'a yorum yapmak istemiyorum, elbisenin gogus kismina bakmamiz yeterli..
Wag Irina Shayk da elbisenin durusunu begenmedim, fizigine uygun bir secim olmamis.
Amanda Bynes bence elbiseyi cok guzel tasimis fakat ayakkabi ve clutch secimini begenmedim.
Katie Cassidy'nin uzerinde elbiseyi cok sevmedim ama Reed Krakoff sandaletlerini begendim.
Nadine Coyle de yanlis bir ayakkabi secimi yapmis ve gogusleri fazla on plana cikmis.

Nasil Satin Alabilirim?
Herve Leger Fuschia Elbise: Intermix  975$

45 yorum:

nihan dedi ki...

Sana bravo cansu hemen ışıl reçberi buldun yetmedi birsürü kişiyi daha buldun şahane bir haber yaptın:)Yoruma gelince elbise çok güzel bu rengi seviyorum ışıl reçber'e çok yakışmış saçlar ilk kez bu kadar güzel göründü gözüme seni okuyor kesinlikle:)Ayakkabılar olmamış dediğin ayakkabıların üçüde olurdu altına bunlar basit durmuş.Fizik harika laf yok iki çocuğu nasıl doğurdu bilmiyorum:)))Diğer Hanımlara gelince Amanda'yı beğendim çok şirin görünüyor:)Kim o göğüslerini küçültsün yahu yada böyle şeyler giymesin bi zahmet:)post şahane canım eline sağlık:)

Pinar dedi ki...

Gercekten ellerine saglik ,supeeer hazirlamissin. Bende isil Recberi harika buldum,elbise inanilmaz guzel tasinmis tarafindan.Hatta ayakkabilarina da bayildim.Nedir onlarin markasi ,ismi ,cismi yardimci olursaniz sevinirim.Son derece dogru,ve guncel sayfalar icin tesekkurler...

Adsız dedi ki...

ben bu kadını hıc begenmezdım ama sacını koyultunca hakkattende guzel olmus ayakkabılar felaket ama

melıke83 dedi ki...

Bence kolundakı dovmesı son derece ıtıcı bıde herve leger gormekten herkes bıkmadımı??? Ayakkabılar bır felaket oyle bır modelı nerden bulmus bu zamanda!!

Seda Maç dedi ki...

fuşya gibisi var mı yaa =) bayılıyorum

nihan dedi ki...

Ayakkabılar bu elbisenin altına gitmemiş ama genel görüntü fena değil bu ayakkabılar doğru bir konbinle şık durabilir çok ta rezil bir ayakkabı oldupunu düşünmüyorum siyah sandalat işte:))Cansu ne der meraklardayım:)Dövme uzun zamandır var ışıl hanımda gözüm alıştı pek yadırgamadım o yüzden hani ilk kez görsem belki yadırgardım:)Ama öyle dövmeler varki büyük büyük bir örmeğide Gül Gölgededir:)Onlar daha itici görünüyor:)Bayanlar kalıcı dövme yaptırırken çok düşünmeli:)Ama bu detaylardan sonra elbise ışıl hanıma yakışmış tekrar söyledim cansucum:))

Adsız dedi ki...

bence dovme hıcde itici deil son derece kucuk ve zarif ayakkabılar ıcın aynı fıkırdeyım yalnıs secım!

Adsız dedi ki...

irina shayk fotoda garip poz vermiş ondan öyle duruyo bence normalde çok yakıstırdm ben ona ...başka bi modelini daha giymisti o da yakışmıştı bence tabi ___merve

Adsız dedi ki...

Ben en cok elbiseyi İsil da begendim inanin.Siki takipcisiyim ,bu sandaletleri bir acilisti sanirim yine giymisti ve pucci oldugu yazilmisti bikac yerde.sonra Pucci'nin yaz defilesine girip bakinca netten dogru oldugunu gormustum.Bence inanilmaz bir sandalet.Lutfen sizde girip bakin uzun,kisa elbise ,pantolon hepsi ile super duruyor...yani oyle hafife alinacak bir parca degil.Saclara gelince pilatin superdi,neden koyultmussss:(

Fashionista dedi ki...

Cansu seni tebrik ediyorum hazirladigin blog icin, eline saglik.safariden isil Recber'e girdim ve seninle tanistim.Supersin inanki,bu isi anlayan ve pozitif insanlar yapmali...Kadinin missoni triko tulumunu D&G nin kayak tulumu sanip blogunda yazan cahil bloggerlar diil...:/ Biraz olsun arastirilsin bari...

lara dedi ki...

Aaa o tulum missonimiymiş ama bir terslik var diyordum eee pes ne diyim bilemedim!!!Burada eleştiri var ama düzeyli,saygılı yapılıyor herşey kimse kimsenin beğendiğini beğenemek zorunda değil!!Eleştiriyi çekemeyen blog açmasın!!Neyse sinirlenmiyorum yorumuma gelince ışıl Reçber hoş duruyor elbise yakışmış Cansu'nun komşusu olduğunu duydum keşke bu blogu okusa(Belkide okuyordur yüksek ihtimal kaliteli blog)yorum yazsa düşüncelerini söylese ne hoş olurdu değilmi:)Tulumu ayakkabıları kendi yorumlasa süper olurdu:)Cansu kadar pozitif tarafsız blogger görmedim tebrik üstü tebrik cansucuğum bloga bende dahilim artık:)

Cookie dedi ki...

Kiyafet cok gorulmus,ayakkabilar feci

Adsız dedi ki...

Aynen herve leger artik midemi bulandiriyor ayakkabilar berbat evet sacinin rengi guzel olmus ama bence kesinlikle stil danismanina ihtiyaci var elbise siradanim diye bagriyor ayakkabilar isterserse en en pahali marka olsun feci

Adsız dedi ki...

Haa buarada bence bu yoorumlarida isil recber kendisi yaziyor allah askina modayla alakasi olmayan sifir tarz biri kim bu kadar begenebilir sasiriyorum

Lara dedi ki...

Adsız arkadaşa katılmıyorum beğenen beğenebilir beğenmeyen beğenmez herkesin zevki şu yorumlarda beğenmeyen olduğu gibi beğenin olması da gayet normaldir:)Ayrıca ayakkabıları ben bu elbiseye hiç uygun bulmadım ama ayakkabılar o kadar da kötü değil pucci sitesine girip baktım doğru kıyafetle hoş durabilirler:)Karolina da giymiş baktım hoş duruyor:)Elbise sıradan bi elbise kabul ediyorum bu markayı da çok giyenler oldu ama elbiseyi taşıma açısından ışıl reçber'de bir sorun olduğunu düşünmüyorum:)Ayrıca ışıl hanımın giydiği çoğu kıyafeti ben de beğenmem zevksiz fraban bulurum ama bu elbiseyle hoş duruyor:)

Pinar dedi ki...

Bu kaba ve seviyesiz yorum yapan adsizlara guluyorum.Neden bu kadar dogru iseniz isminiz cisminiz yok?Arti adsiz bir suru olumsuz yorum da var.Onuda mi kisi kendisi yaziyor?Hatta link' i de kendisi hazirliyor.Hatta blogger ta kendisi İsil Recber mi?Kizin yerinde olsam bizzat dahil olur insanlara gereken cevabi veririm.Ya hic habersiz takip etmiyor ya da hazimsiz degil asmis:)Evet ben kendisini begenerek takip ediyorum.Kimi ilgilendirir adsiz arkadas!Basinda pesinde demekki var bir farki!!!

Adsız dedi ki...

Cansucum hazirladigin hersey super.ama haksiz yorumlara izin verme.Zevkler gorecelidir ve birinin begenmedigini digeri cok begenebilir.oncelikle Herve Legerdan bahsediyoruz arkadaslar ,artik birer klasik elbiseleri.siradanmis yok artik.ben Kim Kardashianda da hos buldum.Isil Recbere de yakistirdim.Irinada cok kotu olmus .

BasakY dedi ki...

YÜZÜ GÜZEL VÜCÜDU GUZEL SACLARI KOYU RENK COK IYI OLMUS DAHA YENI MAKYAJSIZ GORDUM OYLEDE GUZEL TARZINI HIC BEGENMEM AMA BURDA BIR SORUN YOK ELBISE KOTU DEGIL SADECE COK GORDUK DIYE BIKTIK BELKI AYAKKABILARIDA BEGENDIM AMA BU ELBISENIN ALTINDA DEGIL KUSURSUZ BIR GORUNTU DEMIYORUM AMA KOTUDE DEGIL

Cansu Cakir dedi ki...

Merhaba

Kusura bakmayin lutfen 2 gundur yorumlara cevap yazamadim bazi gorusmelerim vardi, sizlere detayli bir sekilde anlatacagim gelismeleri:))

Herkese tek tek cevap yazacagi ama oncesinde genel olarak durumumu bildirmek istedim..

Sevgiler
Cansu

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan; sen soyleyince Htkulupten buldum:) Herve Leger'ini gorunce giyen birkac kisi aklima geldi onlarla biraraya getirip haber yaptim:) begenmene cok sevindim canm.. Ben Isil Recber'i bu kiyafetiyle begendim tek begenmedigim nokta ayakkabilari oldu..

Pinar; tesekkurler canm.. Ayakkabilarin markasini bilmiyordum ama adsiz bir okuyucu soylemis markasini Emilio Pucci'ymis, hatta Karolina Kurkova da giymis:)

Melike83; ayakkabilar Emilio Pucci'nin spring 2011 defile modeliymis, ama ben bu elbiseye hic yakistirmadim.. Dediginde cok dogru artik Herve gormekten hoslanmiyorum, ama degisik modelleri oluyor onlari begeniyorum.. Isil Hanim'in giydigininde rengi guzel bence..

Cansu Cakir dedi ki...

Fashionista; blogumla ilgili dusunceleriniz beni cok mutlu etti, bu haber sayesinde bloguma ulasmissiniz, umarim bundan sonra da takip edersiniz..

Lara; cok tesekkurler.. blogumu begenmene sevindim, bahsettiginiz tulumu da hatirliyorum:)

Adsiz Okuyucu; yorumlarda ne isim yaziyorsa yorum ona aittir, Isil Hanim da isterse kendi adiyla yorum yazar diye dusunuyorum..

Cansu Cakir dedi ki...

Basak Y; ayakkabilar tek basina belki kotu degil ama bu elbisenin altinda ben sevmedim, bence kapali ve daha modern bir stiletto ile giyseydi daha hos olurdu..

Cansu Cakir dedi ki...

Herkes istedigi yorumu yapabilir hakaret edilmedigi surece yorumlari kaldirmiyorum, herkesin ayni seyleri begenmesini bekleyemeyiz zaten:)

Yorum yapan herkese tesekkur ederim..

Adsız dedi ki...

Cok cok guzel omus senin dedigin gibi ayakkabi uygun diyil ama elbiseyi harika tasimiz yuzude vucududa kusursuz

merve dedi ki...

Işıl Reçber'i çok beğendim elbiseyi çok iyi taşımış saçı mükemmel:)keşke buraya yazsa ne güzel olurdu karşılaşırsan söylermisin? Blogunu beğeniyorum ilk kez yorum yazıyorum çok doğru seviyeli bir blog:)

Adsız dedi ki...

Sac ,vucut,yuz gercekten cooook hos yaaa.Bencede cok iyi tasimis elbiseyi !en cok İsil hnm da olmus bence

nihan dedi ki...

Diğer tarafta da var bu haber ışıl reçber'i çok beğenmiş hatta ayakkabılarını da:)Söylemek istedim nedense aklıma geldi:)))Başka şey yazacaktım ben bu 10-15 fotoğraflık stylingini senin yapacağın haber hala olacakmı düşünüyormusun? Birde bende cidden ışıl hanım yorum yapsın isterim hani cansucum yeni postlar gelsede ilk ben yorumu ben yazsam offf:))

Cansu Cakir dedi ki...

Merve hosgeldin:) Bloguma yorum yaptigin icin tesekkurler.. Sitede henuz karsilasmadim ilk karsilastigimda konusucam:)

Nihancim begenilmeyecek bir taraf yok bence bu goruntude.. Eger Londra'ya donmeden firsatim olursa yapacagim canim..

yasemin dedi ki...

çok güzel görünüyor elbise ayakkabı bayıldım kendisini takip ediyorum çok beğeniyorum ama fraban bir tarzı var şu güzel vucuduna yazık ediyor diye düşünüyordum bu elbiseyle biraz yumuşadım hep olur inşallah 10-15 resimli haberi de merak ettim blog başarılı her blogu beğenmiyorum bu blog başka

nihan dedi ki...

Keşke ışıl reçber'de yazsa okusa yorumlasa ne hoş olurdu karşılaşamadınız gitti cansucum:))))

Adsız dedi ki...

Eveeeet bende istiyorum bu kizi daha yakindan tanimak!!! Katilsa yorumlariyla muthis olur ...

Cansu Cakir dedi ki...

Yasemin; cok tesekkurler blogumu begenmene cok sevindim:)

Nihancim isteyen yorum yapabilir tabi ki biliyorsun..

Adsiz; herkesin kendi tercihi isteyen yorum yapar blogum herkese acik:)

nihan dedi ki...

Bugün saba tümerde gördüm kendisini saçları koyu değil aynı renk boyatmamış keşke boyatsaydı.Ama güzel görünüyordu gördün mü bilmiyorum ama büyük olasılıkla görmemişsindir cansucum.Acaba karşılaştın mı söyledinmi konuştunmu merak ediyorum sevgiler canım:)))

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim gormedim malesef haklisin:( Saba Tumer'in programi gunduze alindigi icin eskisi gibi izleyemiyorum.. Saclarini boyatmamasi buyuk hata olmus..

nihan dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim tatlım:)))

emel dedi ki...

Bende gördüm saba tümerde beğendim keşke saçları daha modern olsa kesim renk kötü duruyordu:(Ama üstündeki elbise çok şıktı kendisi güzeldi çok güzel kadın bence:))Bloga ilk kez giriyorum arkadaş tavsiyesiyle ilk yorumumu yazıyorum çok başarılı bir blog tebrik ederim :)

nihan dedi ki...

Işıl hanımın elbisesi emel acarmış bugün öğrendim pek güzel bir elbise sıradan gibi duruyor ama şık bir elbise görmediysen cansu tv arşivi sitesinden 4 ekim saba tümer programına bakabilirsin:))))

Pinar dedi ki...

Bende izledim show tv de bayildiiiim kendisine.Lutfen bir an once bulus ve bize daha yakin tanit.Gerci ben siki takip ediyorum o ayri.Saclarina gelince o kadar dile dolandiki bende olsam inadina degistirmem.Arti yakisiyor.Elbiseye bayildim.Bende istiyorum aynisindan.Emel Acarin atolye nosunu buldum arayacagim en kisa surede:)

selin dedi ki...

Bende ışıl reçber'i beğeniyorum sıkı takip ediyorum saba tümerde çok güzeldi:)Bende yakından tanımak isterim onu pınar'ı da yakından tanımak isterim o da benim gibi sıkı takipçisiymiş:)Elbiseye bayıldım bende.

FUNDA dedi ki...

IŞIL REÇBER'İ BENDE BEĞENDİM ŞAHANE VUCUDUYLA ELBİSEYİ İYİ TAŞIMIŞ HATTA SAÇLARI BİLE GÜZELDİ ELBİSESİNİ BENDE BEĞENDİM HATTA BENDE BENZERİ VAR BLOGA İLK KEZ GİRİYORUM BEN TEBRİK EDERİM SİZİCANSU HANIM ÇOK BAŞARILISINIZ

MİNE dedi ki...

Bende Işıl hanımı beğeniyorum ve merak ediyorum acaba karşıladınızmı teklif ettiniz 10 fotoğraflık çekim demiştiniz daha önce cevaplarsanız çok mutlu olurum geçenlerde kendisini zaz konserinde gördüm ht kulup davetler bölümden bulabilirsiniz orda giydiği ayakkabı çanta markasını çok merek ettim lütfen rica ediyorum biliryosanız yazarmısınız yada bir haberini yaparmısınız cansu hanım ilk kez yazıyorum size sizi beğeniyorum çok güzel bir bayansınız söylemek istedim sevgiler:)LÜTFEN CEVAP VERİN:))

Buse dedi ki...

Minecim bende merak ettim şimdi çanta ve ayakkabıyı ???? Göremedim resmini çünkü konserde çekilen. Cansu hem postu hazırlarsa Super olur hem de hasret gideririz.Cok beğendiğim biri kendisi :)

nihan dedi ki...

Sevgili buse zaz konseri ht kulup davetler bölümünde var bende senin gibi merak edip baktım beğendim ayakkabıları bir post olsa bende mutlu olurum sende bakıp yorumunu yzarsan sevinirim buse:)))

Adsız dedi ki...

tarzi igrenc

Adsız dedi ki...

Kiskanmayin hanimlar igrenc filan degil bence Tarzi kendisi de cok hos hatuuuun. Tarzi ayakkabilari filanda cok farkli ve hos bence.Tamaranin tarzina da benzettim ben dogrusu bugun bakarken.IFW te de takip ettim superdi yaaaa:))))

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...