5 Aralık 2011 Pazartesi

EMILIO PUCCI S2012'DEN SEÇTİKLERİM

Emilio Pucci bu koleksiyonuyla da kimseyi hayal kırıklığına ugratmayacak!
Feminen,canlı,cesur ve yeniliklerlerle dolu..
2008 yılında Pucci'nin başına geçen tasarımcı Peter Dundas markayı her geçen gün daha da ileriye taşıyor, Pucci'nin kemikleşmiş yapısını markanın geçmişine saygı duyarak değiştiriyor..
Şimdi konumuza dönelim :)
44 look içinden 12 tane seçmek benim için gerçekten çok zor oldu :)
Hem pastel hemde son derece baskın renkler kullanılmış bu koleksiyonda.
Pucci'nin asimetrik desenlerini tamamen azalmış,dantel ve şifonu sık sık bir arada görüyoruz..
Karınlar yavaş yavaş açıkta kalmaya başlamış,hatırlarsanız Gywneth Paltrow'un bu koleksiyona ait iki parçadan oluşan kıyafetini haber yapmıştım.. 
Paltrow'un giydiği 2 parçadan oluşan kıyafet defilenin favorileri arasında gösterilmiş,bu demektir ki cut out akımının yerin karın açıklığı alabilir :)



6 yorum:

NAZAN dedi ki...

RENKLER MODELLER HARIKA VE SECTIGIN PARCALARIN BIR COGU GIYILEBILIR SEYLER BENCE BIR KOLEKSIYONDAKI EN MUHIM NOKTADIR

Hande Karataş dedi ki...

ayy bu post super olmus canım arkadasım kıslık puccilerden sonra sımdı hangı parcaları sık sık gorecegımızı anladık :)

BasakY dedi ki...

kırmızı etek siyah dantel bluz ikilisine bittim diyebilirim tam benim tarzım,birde sarı mini elbise cok guzel

nihan dedi ki...

Süper bir post bayıldım eline sağlık :)))bu sene renkler çok moda cıvıl cıvıl bir sene bekliyor bizi ben çok rengarenk sevmesemde yine de beğendim parçalar var kırmızı etek favorim:))))

Adsız dedi ki...

pucci yine damgasını vuracak yaza bahara belli oldu

Cansu Cakir dedi ki...

Sanırım herkes Pucci'nin yeni koleksiyonunu beğendi :))
Umarım bol bol giyen olurda haber yaparım bende :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...