22 Aralık 2011 Perşembe

HIT OR MISS?


5 yorum:

Trendsum dedi ki...

Sanem Çok güzel bir hatun elbise ona çok yakışmış. Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloguma göz atmak isterseniz beklerim ;) http://trendsum.blogspot.com/

nihan dedi ki...

Sevgili cansu benin sana bir eleştirim olucak öncelikle bloga çok zaman ayırmıyorsun çok aralıklı postlar giriyorsun bir günde 2-3 post girip daha sonra uzun ara bırakıyorsun,sonra yapılan yorumlara cevap vermiyorsun yazıyoruz senden yorum bekliyoruz gelmiyor yorumlar girip girip bakıyorum cevap varmı diye ama cevap yok:(Yani terkedilmiş blog havası var hergün post girsen anında cevap yazsan interaktif olsan ne biliyim günlük kıyafetleri hemen post girsen sana aylin tahincioğlu'nun elbisesini önerdim kadın onun üstüne 5 tane daha elbise giydi yani güncel postlar yeni postlar devamlı olmalı bence bu konuda çok müzdaribim cansu:(Sanem hanımın elbisesine gelince çok güzel yakışmış:))))

Cansu Cakir dedi ki...

Nıhan senın yorumların benım ıcın cok onemlı canım :)
Bu aralar hazırlanmam gereken bır sınav var o yuzden ne desen haklısın cok zaman ayıramadım
Tum yorumlara cevap yazdım bugun..
En kısa zamanda daha cok post yapıp ve daha cabuk yorumlara cevap verecegım..

Cansu Cakir dedi ki...

Trendsum
hosgeldınn:)
Blogun cok guzel canım :)

nihan dedi ki...

Yorumlarıma değer verdiğin için teşekkür ederim aynı şekilde senin yorumlarını da çok önemsiyorum:))yoğunluğunu anlıyorum ama cevap alamayınca üzülüyorum ne yapıyımmm:)))) Artık bol bol post beklerim:))

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...