2 Eylül 2011 Cuma

BIR STIL IKONUDA HATA YAPABILIR

Sarah Jessica Parker bu hafta en cok haber yaptigim isim.. Hafta basindan beri ne giydigini sizlerle paylasmistim fakat son olarak Londra'da giydigi bu 4 kiyafetin 2 sini begenmedim..

 Sarah Jessica Parker diz alti toprak tonlarindaki elbisesi icin son gunlerde yaptigi en sade secim diyebilirim.. Uzerine giydigi Resort 2012 Koleksiyonundan sari Chanel tweed ceketi hos durmus ama bir butunluk yok.. Ayakkabi secimini ise Brian Atwood'dan yana kullanmis..Parker'in Louis Vuitton cantasi yeni bir model olsada fazla logolu olmasindan dolayi fazlasiyla rahatsiz edici.. Bunu sadece ben degil en son roportajlarindan birinde Alexander McQueen, Gucci, YSL, Balenciaga gibi markalari bunyesinde bulunduran PPR'in CEO'su Henri Pinault "Yeni trend sessiz moda!" diyerek bu yeni anlayisla beraber gizli luks kavramini baslatacagiz. "Bundan sonra marka logolari cok daha az kullanilacak ve bu sekilde hersey cok daha sofistike olacak"


Antonio Berardi elbise ve ceketi birarada asiri goz yorucu.. Jacquard kumas takimiyla zumrut yesili kadife Charlotte Olympia stilettolari giyerek onlari bile kotu gostermeyi basarmis. Bukadar modern bir ayakkabiyi boyle alaturka bir kiyafetle giymesi SJP'a yakismayan bir hata olmus.. Saclarinin cok bakimsiz ve fazla kabarik olmasi da Sarah Jessica Parker'in  bir diger hatasi olmus.. Tabi hak vermek lazim son 1 haftadir gunde 3 farkli kiyafet giyiyor, hata yapmasi kacinilmaz:) Bu hafta ki en kotu secimi olmus.


Soldaki resimde giydigi siyah-beyaz cizgili Salvatore Ferragamo  elbisesi tam yasina uygun siradan bir secim olmus. Gri L'Agence paltosu ve sezonun en guzel stilettolarindan Ferragamo'lar ile tam bir orta yas sikliginda.
Londra'da ki bu 4 goruntusunden iste benim favorim!!!! Spring 2011 koleksiyonundan Chanel Couture elbisesi, gul kurusu rengi bilekten bagli Charlotte Olympia stilettolari ile gormeye alisik oldugumuz Sarah Jessica Parker..Topuz saci ve oversized kolyesiyle sikligina siklik katmis..Tek kelimeyle mukemmel!!

9 yorum:

melıke83 dedi ki...

sana katılıyorum bu kadar bastan asagı logolu cantalar artık out marka olmasa bıle cok guzel derı cantalar var brcok markada ozellıkle senın stella mc cartney cantaların gercekten cok guzel hem sık hemde spor kıyafetlerle takmalık

Adsız dedi ki...

kim ne derse desin LV çantaya bayıldım. Üstelik ben logo sevmeyen biriyim ama bu modelde çok zarif görünüyor. Parker çok sofistike taşımış. Bu iş hangi parçayla kullandığına göre değişir. Benim en beğendiğim kıyafeti Vuitton çantalı oldu.gri takımı dediğin gibi çok kötü.hiç yakışmamış. ama ben senin beğendiğin beyaz chanel'i de beğenmedim. kokonalara benzemiş :D
xsezinx

Adsız dedi ki...

bende açıkçası lv logolu çantaları gormekten bıktım ama sjp deki hiç olmazsa farklı bir model spedy değil! ayça

Cansu Cakir dedi ki...

Melikecim senle fikirlerimiz hep uyuyor :) Blogumda cogu haberime yorum yaptigin icin bunu tespit ettim:))) Bence kesinlikle komple logo baskili hersey fazlasiyla rahatsiz edici duruyor, sik olmak icin logolara ihtiyac duyuldugunu dusunmuyorum, onemli olan modeli.. Ozellikle cantalarda Gucci ve Louis bunu cok yapiyor, tabi zevk meselesi ama bana hos gelmiyor.. Stella cantalarimi begendigin icin cok tesekkur ederim, sevindim:)))

Cansu Cakir dedi ki...

SEZIN,hepimiz hayatımızda logolu şeyler kullanıyoruz en ucuzundan en pahalısana her markanın birçok urununun bir yerinde mutlaka logo oluyor..Ben Lv monogramına karşı değilim fakat çanta baştan aşağı Lv yim diye bagriyor.Bunu sevmiyorum işte..
Tabii herkesin zevki farklı mesela bende yazdığım gibi en çok Chanel elbisesini beğendim.Taktığı kolyeyi,saç toplama şeklini ve Olympia'larına bayıldım hatta..

Cansu Cakir dedi ki...

AYÇA, aynen bende senin gibi speedy görmekten bıktım Louis Vuitton'un Derin Mermerci'nin taktığı safran sarısı CIRRUS modeli gayet hoş
Hemde Lv diye bağırmıyor..

http://www.louisvuitton.com/us/flash/index.jsp?direct1=home_entry_us

Adsız dedi ki...

Louis Vuitton çantayı çok beendim ben.Sarahda ayrı bir güzel durmuş.ve çok güzel taşımış. bende sevmem eşşek gibi logolar ama bu kumaş üstüne ve renge bayıldım.biliyormusun acaba türkiyeye gelmişmidir bu model.yada nişantaşına gittiğimde sorayım saan zahmet vermeyim.

Cansu Cakir dedi ki...

Bugun Istinye Park'a gitmistim, sizin icin sordum:) Malesef henuz gelmemis..

Adsız dedi ki...

Gizli lüks diye bir şeyin olacağına inanmıyorum. Üzerinde hiçbir logo bulundurmayan kaliteli markalar var (örneğin Bottega Veneta) ama bu lüks markaların üstlerinde logo bulundurmalarına gerek yok çünkü zaten herkes o lüks markaların modellerinden tanıyor (ortada gizlilik falan yok yani, logosuz lüks çantayı da modelinden anında tanıyıp fiyatının ne kadar olduğunu anlamak salise işi). LV logolu bir çantayla Céline marka sıfır logolu bir çanta arasında benim için hiçbir fark yok, ikisinin de ne hangi marka olduğu apaçık. Diyeceğim o ki, logosuz çantayı kıyafetine daha çok uyuyor diye tercih edeni mantıklı buluyorum ama logolu çantalara markasını belli ediyor deyip de ünü kendi ülkesini aşmış lüks markaların logosuz çantalarını kullanmayı asla mantıklı bulmuyorum. Ne saçmaladıklarını da anlamıyorum.

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...