21 Aralık 2011 Çarşamba

KARDASHIAN'LARIN 3D CHRISTMAS CARD CEKIMLERI

Evet şaka değil! Kardashian'lar bunuda yaptı! Zaten kimse Kardashian'ların sessiz sakin bir Noel geçirmelerini beklemiyordu :)
Kardashian'lar ailecek her sene bu şekilde christmas card çekimi yapıp bu kartları akrabalarına ve dostlarına yollarlarmış.. 
Geçtiğimiz senelerdeki çekimlerine de baktım fakat bu seneki çekimler bir başka! Bu seneki christmas cardları hem normal hemde 3D olarak (en üstteki resim gibi) çekilmiş :)
 Ünlü fotoğrafçı Nick Saglimbeni tarafından çekilen bol photoshop'lu bu resimler 
oldukça güzel.. 
Styling'inide çok beğendim Kim,Khloe ve Kylie kardeşler oldukça maskülen bir havada iken Kendall ve Kourtney ise tam tersine feminen bir tarz içindeler..
Anneleri Kris Jenner'ın yeşil Dolce Gabbana elbisesine yaka ve papyon takılarak iki tarza birden adapte edilmiş.. Çok da hoş olmuş..
Resimdeki en sevdiğim detay ise (umarım onada photoshop uygulanmamıştır) Scott Disick ve Kourtney'in oğlu papyonlu Mason Disick :)



Bruce Jenner ve Kris Jenner

Kim Kardashian ve Mason Disick

Khloe Kardashian ve basketbolcu eşi Lamar Odom 


Mason Disick,Kourney Kardashian,Scott Disick

Rob Kardashian,Kendall Jenner,Kylie Jenner

Kardashian'ların evindeki çam ağaçları

Şimdide oldukça renkli geçtiği gözüken bu çekimlerin kamera arkası fotoğraflarına bakalım


















23 yorum:

scelines dedi ki...

bu cekimden de en az 2 bolumluk bir E!serisi cikar bence

zeyno dedi ki...

ben kım' nin eşini mi göremedim

Seda Maç dedi ki...

bence harika bir fikir =) tüm outfitlere bayıldım
kim sanırım boşandı eşinden ondan yok çekimlerde
makyajı yine şahane

Adsız dedi ki...

Muhtesem bir cekim olmus kiyafetler olaganustu en cok kim ve annesini begendim

zeynep dedi ki...

Kim esinden henuz bosanmadi sanirim ama haftaya mahkemeleri var diye okumustum :)

Adsız dedi ki...

Kiz kardeslerin hepsi birbirinden guzel giydirilmis bende cok sevdim bu konsepti bu arada mason cidden inanilmaz bisey tam yemelik

DideM dedi ki...

yine cok farkli bir post olmus ellerine saglik cansucum;)

BasakY dedi ki...

cansucugum super haberler yapmıssın bayıldım :) ozellıkle cam agacları cok gorkemli

yasemin dedi ki...

her nekadar kardashiamnları sevmesemde cekimler ve kıyafetler harika

Adsız dedi ki...

haberlerin cok guzel canım ama ne gıydım postlarını yapmıyormusun artık :( ben en cok onları seviyorum :)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Twilight'i anımsadım birden. Bir de Kourtney'in ailesiyle verdiği ilk pozuna çok güldüm ya. O bakış nedir?Arıca O poponun üstüne oturtarak kim çekmiş ki onu? Her an patlayacakmış gibi duruyor!

Adsız dedi ki...

Alisveris dansmani benim yazicaklarimi yazmis kourtneyin poposu gercek mi??

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Sana katılıyorum
cok guzel yazmıssın
Bu cekımlerın kamera arkası bıle ıs yapar :)

Cansu Cakir dedi ki...

Zeyno
Kim esinden bosanıyor:)
o yuzden yok

Cansu Cakir dedi ki...

Roccocosh
Cok guzel cekımler
Bende bu sene duydum meger bırkac senedır yaparlarmıs :)
evet dogru yazmıssın kım ayrıldı esınden :)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Ben en cok annelerini begendim diyebılırım :)

Cansu Cakir dedi ki...

Zeynep
Bılgı ıcın tesekkurler canım :)

Cansu Cakir dedi ki...

Didem
cok tesekkurler begenmene cook sevındım

Cansu Cakir dedi ki...

Basak
Cam cok gorkemlı ve guzel gercekten
bende bayıldım

Cansu Cakir dedi ki...

Yasemın
Bende oyle ayılıp bayılmam :)
Ama takıp ederım hep

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Bugun ne gıydım yaptım bu hafta :)
Gecıkme oldu bıraz kusura bakma :)

Cansu Cakir dedi ki...

Alısverıs Danısmanı ve Adsız
cok haklısınız gercekten coook cook kotu duruyor poposu patlayacak gıbı :)
Bende sen soyleyınce anımsadım Twılıghtı birden AD :)

nihan dedi ki...

Bu aileyi fazla sevmiyorum gereksiz gösteriş içindeler sürekli:(

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...