21 Aralık 2011 Çarşamba

2011 YILININ EN COK KONUSULAN 10 MODA OLAYI

2012 yılına girmemize günler kaldı, 
2011 moda dünyası için oldukça hareketli bir seneydi..
Bende 2011 yılında modayla yakından ilgilenenlerin aklında kalan ve çok konuşulan moda olaylarını sizlerle beraber hatırlamak istedim..
Yorumlarınızı bekliyorum :)

1-Lady Gaga'nın 53.Grammy ödül törenine kuluçka dönemindeyim mesajı vermek için beş kişinin taşıdığı,Hüseyin Çaglayan tasarımı dev yumurta içerisinde gelmesi.. 

2-Moda dünyasının gelmiş geçmiş en önemli yeteklerinden John Galliano'nun Paris'te bir barda Yahudi karşıtı söylediği sözler ve bunun üzerine baş tasarımcısı olduğu Dior'dan kovularak,mahkeme tarafından yargılanması..

3-Kate Middleton'ın Ingıltere Kraliyetine gelin olma süreci yıllarca tüm dünya basını tarafından yakından takip edildi.. Düğünü ve gelinliği ise bu süreçte en çok merak edilen iki konuydu,Grace Kelly'nin gelinliğini andıran Alexander McQueen'in baş tasarımcısı Sarah Burton tarafından tasarlanan gelinliği hemen hemen tüm dünya tarafından beğenildi..

4-Versace for H&M koleksiyonunu pek beğenmediğimi daha öncede yazmıştım..
Tabi benim beğenmemem bu koleksiyonun ne kadar başarılı olduğunu yazmama engel değil :)
Versace'nin H&M için hazırladığı koleksiyonda palmiyeleri,baskıları,zımba detayları ve klasik Versace çizgisini bolca gördük.. 300'den fazla H&M mağazasında satışa sunulan bu koleksiyonun büyük bir kısmının kısa süre içinde tükendiği günlerce konuşuldu..

5-Italyan Modaevi Valentino'nun moda dünyasında imza attığı bu büyük devrimi sizlerle daha öncede paylaşmıştım,5 Aralık'ta açılan Valentino Garavani Sanal Müzesi,tasarımcının 45 yıllık birikimini tüm dünyaya sundu..

6-Benetton'un birlik olmak ve paylaşmak üzerine kurulu kampanyalarından biri olan Unhate kampanyası,birbiriyle anlaşamayan liderleri fotomontajla dudaktan öpüştürdü :)
Ve tabiki bu kampanya resimleri tüm dünyada büyük ses getirdi.. Benetton'un internet sitesi bugüne kadar bir markanın aldığı en yüksek tık sayısına ulaşarak rekor kırdı..

7-Umit Benan 2009 yılında Pitti Uomo Fuarında düzenlenen 'Who Is Next' adlı genç yetenek yarışmasında birinci olarak moda dünyasında adını duyurmuştu.. 2011 yılında ise dünyaca ünlü Italyan modaevi Trussardi'nin kadın ve erkek koleksiyonlarının baş tasarımcısı oldu.. 100 yıllık geçmişe sahip bir markanın Türk bir tasarımcıya emanet edilmesi oldukça gurur vericiydi.

8-Kate Middleton'ın kız kardeşi Pippa Middleton güzelliği ile kraliyet düğününün en çok dikkat çeken ikinci ismiydi..
Moda otoriteleri tarafından oldukça elegan ve zarif bulunan Middleton'ın beyaz elbisesi,düzgün fiziği hatta kalçaları günlerce konuşuldu..

9-Subat 2010'da intihar etmesinin ardından Alexander McQueen ile ilgili nerdeyse herşey ilgi odağı oldu..
Bunların en önemlisi ise 2011 yılında New York Metropolitan Müzesi Kostüm Enstitüsünde gerçekleşen ve 100'ü aşkın tasarımının yer aldığı Alexander McQueen sergisi 661.509 ziyaretçi sayısına ulaşarak Metropolitan Müzesi'nin rekorunu kırdı

10-Kardashian'lar için 2011 yılı oldukça hareketli geçti..
Moda alanında kendi adlarına taşıyan koleksiyonlar çıkararak birçok markayla da işbirliği yaptılar..
Ailenin en az bilinen üyesi erkek kardeşleri Rob Kardashian 'Dancing With The Stars' isimli yarışmayla büyük bir hayran kitlesine ulaştı..
Kim Kardashian'ın reklam amaçlı olduğu söylenen 72 günlük evliliği çok konuşuldu..
Sonuç olarak öyle yada böyle Kardashian ailesi 2011 yılını ticari atılımlar,program ve reklam gelirleri yanı sıra twitter'da 20 milyona yakın takipçi sayısına ulaşarak kapıyor :)

11 yorum:

scelines dedi ki...

ben de Versace kolleksiyonunun cok begenilmesine sasirdim ve her yerde tukenmesi de ilginc cunku ben daha bugun H&M de bazi parcalarini gordum ki daha onceki tasarimci isbirlikleri geldigi gun tukenmesine ragmen Versace indirime bile girmis ayakkabilarda:)))

Adsız dedi ki...

Istinyeparkta mi?? Cok sasirdim

Adsız dedi ki...

kesinlikle en buyuk olay gallianonun sozlerıydı,kınıyorum

BasakY dedi ki...

ne kadar güzel bir derleme yapmıssın canım benim en sevdiğim yenilik gorsel muze,en kotu olay gallianonunki en sevindiricisi ise umıt benanın basarısı

Adsız dedi ki...

güzel derlememiş ama hürriyet yada sabahtan güzel bir kopyalama yapıştır yapmış :D

BasakY dedi ki...

Evet ama ben mesela okumamistim gayet begendim neden surekli bi kusur arama anlamiorrm

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Aynen tamamen abartılı haberlerden dolayı bıze oyle lanse edıldı
Hem londrada hemde pariste nerdeyse tum urunler duruyordu 7-8 gun once

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Evet sonuclarıda Galliano icin cok agır oldu zaten

Cansu Cakir dedi ki...

Basak
cok tesekkurler canım begenmene cook sevındım :)

Cansu Cakir dedi ki...

ADSIZ
Benım haberim demedim
DERLEME YAPTIM DEDIM,hic bir gazetede bu 10 olay cıkmadı ben cesıtlı ınternet sıtelerinde topladım ve 5 olayıda hurrıyet sabahtan degı MILLIYET PAZAR ekınden aldım
Yorum yazmadan arastır bıraz

nihan dedi ki...

Kate'in düğünü herşeyiyle olaydı ya versace hm benim için 2011'in hayal kırıklığı maalesef:(

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...