13 Şubat 2012 Pazartesi

GUNUN STILI: DERIN MERMERCI

En severek yaptığım haberlerden yine bir tanesi Derin Mermerci ve Aylin Benardete!
Katıldıkları bir davette yine spor şık kombinasyonlarıyla dikkatimi çektiler :)
Derin Mermerci ya Manzoni yada J Mendel olduğunu tahmin ettiğim kürkü,görmeye pek alışık olmadığımız güderi Hermes Birkin'i,siyah bağcıklı Azzedine Alaia bootieleri ve lacivert  t-shirtü ile cool bir sokak stili yaratmış!
Derin Mermerci hepimizin alışık olduğu skinny jean tarzının dışına çıkarak paçaları pekde skinny olmayan bir jeanle bootilerini kombinlemiş :) Derin Mermerci yaptıysa bir bildiği vardır diyerek es geçiyorum paça konusunu :)
Aylin Benardete ise her zamanki klasik stilini taş rengi kürkü ve füme croco birkiniyle tamamlamış..
Her ikisininde gözlüklerini çok beğendim özellikle Derin Mermerci'ninki yüzüne çok yakışmış

22 yorum:

Scelines dedi ki...

Ben ikisini de cok begendim:)Derin Mermerciyi zaten cok da guzel buluyorum :)aslinda butun Mermerci kadinlarini cok begeniyorum

nihan dedi ki...

İkiside birbirinden tarz hangisini daha çok beğendiğime karar veremedim.

zeys dedi ki...

Derin mermerciyi ztn cok begeniyorum ne giyse sahane duruyo..

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Bende Aylin Benardetyi çok beğenirim çok farklı bir yüzü var ve sana katılıyorum Mermerci'leri birbirinden ayırmak çok zor hepsinın yeri ayrı :)))

Cansu Cakir dedi ki...

Bencede Nihan,ikiside çok güzel Derin biraz daha dinamik diyebiliriz bence :)

Cansu Cakir dedi ki...

Zeys
Bende Derin Mermerci'yi her haliyle beğenenlerdenim ;)
Her tarz kıyafeti çok iyi taşıyor :)

yekta dedi ki...

Kesinlikle Turkiye'deki en klass 2 genc kadin. Yillardir da boyle dusunurum.

Selin Eryaman dedi ki...

Derim Mermercinin bu stilini de çok beğendim ben. Jean pantolonun paçaları ise skinny jean duruşundan daha güzel olmuş inanın. Kesinlikle farklı bir havası var bu kızın. Çok güzel biri değil ama inanılmaz havalı ve dikkat çekici.

Mina dedi ki...

Hah yine başladın birebir kopyalamaya bravo.

nihan dedi ki...

pardon ama ilk bu fotoyu bu blogda gördüm ben kimden kopyalamış acaba??

Adsız dedi ki...

gözlüklerin markası nedir acaba? zeynep

Selin Eryaman dedi ki...

zeynep, gözlükler Victoria Beckham.

Adsız dedi ki...

merhba, kurkun markası nedir derin mermercideki ve fiyatı??

Cansu Cakir dedi ki...

YEKTA
Sana katılıyorum Mermerci kardeşler ve Aylin Benardete bir başkalar :)

Cansu Cakir dedi ki...

Selin Eryaman
Bende bayıldım,resme baktıkça dahada çok beğendim kotun paçalarını :)))
Sana katılıyorum çok güzel değil ama ondaki havalı duruş birçok kusursuz güzelde yok :)
Bu arada gözlüklerin markasını söylediğin için teşekkür ederim :)

Cansu Cakir dedi ki...

Mina
Seni rahatsız eden nedir ?
Bu haberi ben resmin yayınlandıgı gece yaptım..
Tarihlere ve saalere bak,her kimle kıyaslıyorsan oyle kıyasla..
Yada hiç bakma, girme bloga!!!!!!!!!!!!!!!

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan
Çok teşekkür ederimyorumun için :)
Bazı insanlar olumsuzluktan hoşlanıyor ve olumsuz yorum bırakıyor :)
Ayrıca çeşitlilik iyidir her blog haber yapsın yorumlasın aynı resmi,daha güzel olur bence :)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Derin Mermerci'nin kürkü J Mendel büyük ihtimalle,astarından ve kesiminden öyle gözüküyor..
J Mendel kürkler 20000 Eurodan 55000 Euro arası değişiyor,Mermerci'nin kürkünün fiyatını tahmin etmem çok zor :)

nihan dedi ki...

bende haksızlığa tahammül edemiyorum. bu foto diğer bloklarda da yorumlandı fakat ilk ben burda gördüm hatta gazetede bile daha sonra gördüm... elbette aynı fotolar çeşitli bloglarda yayınlanacak yorumlanacak bunda ne kötülük var anlamıyorummm

Adsız dedi ki...

Senin icin ne sakıncası var kimse anlamadı açıkça Mina,bence yorumların cok gereksiz.bu arada kürkün markası ve fiyatı icin çok tesekkurler Cansu,derin mermerci haberlerini merakla bekliyoruz..

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan
Tekrar çok tesekkur ederım benı anladığın için ve guzel yorumun ıcın :)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Derin Mermerci boyle guzel malzemeler verdiği surece bende haber yaparım canım merak etme:)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...