26 Eylül 2011 Pazartesi

SYLVIA MANTELLA'NIN FARKLI TARZLARDAKI GARDROBU

Daha once de Jamie Cuaca'nin ve Suzanne Rogers'in dolaplarini sizlerle paylasmistim. Bugun ise marka ve görüntü yönetmeni,Mantella Corporation'un sahiplerinden Toronto'lu hayırsever Sylvia Mantella'nın gardırobu karsinizda..  Dolabı o kadar farklı tarzları ve tasarımcıları bir arada barındırıyor ki, herkesin beğendiği bir parça olması kaçınılmaz.. Zaten kendisini 'Ben sürekli farklı tarzları denemekten hoşlanırım,bulunduğum ortamlara göre tarzımıda değiştiririm ve bu konuda oldukça cesurumdur!' diye anlatıyor..
Sylvia bu moda tutkusunun yanında birçok hayır yapmayı da ihmal etmemiş.. Mantella Vakfı olarak Florida'da dev bir hayvan barınağı-evlat edinme tesisi ve hastaneler ve kansere karşı savaş derneklerine yardım gibi faydalı bir çok girişimde bulunmuştur..



Slyvia Mantella'nın ayakkabı tutkusu gördüğünüz bu raflarda fazlasıyla belli oluyor!


Mantella'nın son zamanlardaki favorisi Miu Miu'nun zımbalı stilettoları ve bordo-krem mary janeleri..
'Hermes'lere karşı zaafım var ama en favori parçam toz pembe baby birkin! Bu mini birkin normal birkinlerime takıp içine blackberry ve anahtarlarımı koyuyorum!' Slyvia Mantella
 Alexander McQueen NewYork Sergisi sırasında aldıgı pembe baby birkinin yanında duran efsane Armadillo bootieler fazlasıyla dikkat çekiyor!!! 

Favori markalarımdan biri de Balmain diyen Sylvia Mantella 'Balmain'in jeanleri sanki bana özel olarak dikilmiş,vücut yapımı harika gösteriyor! Düz,pullu veya çizgili olanları basic bir t-shirt ve stilettolar ile giymek hoşuma gidiyor. Ortaya zahmetsiz bir şıklık çıkıyor!' diye açıklıyor Balmain tutkusunu..
'Balmain ceketlerin ise zengin  kumaşlarına ve tok duruşlarına bayılıyorum' diyen Mantella uzun siyah olan ceketi önemli bir açılışta giydiğini ve bütün gece bu ceketin fazlasıyla ilgi gördüğünü söylüyor..

Pembeyi çok seviyorum diyen Mantella'nın Jason Wu paltosu , Giambattista Valli elbisesi, Alaia sandaletleri harika!
Ortadaki McQueen palto yumuşak lacivert kraliyet kadifesi ve altın nakışlardan yapılmış bir sanat eseri diyebiliriz..
En soldaki uzun palto için 'Bu ceket türünün tek örneği! NewYork'ta gördüğümde bir dakika içinde almaya karar verdim.. Altın nakışlı bu kumaş nerdeyse bir ton ağırlığında,onden kısa olan bu palto arkadan herkesin nefesini kesiyor!' diyor Mantella

Kırmızı Alexander Mcqueen sıradışı askeri tarzdaki ceketi gece gündüz severek giyiyormuş..Örneğin geçtiğimiz günlerde gündüz beyaz bir t shirt ve kot ile giydiği bu ceketi aynı günün akşamı ise Balmain büstiyeri ve triple platformlu Louboutinleri ile giydiğini söylüyor..
Sağdaki gül figürlü  uzun ve kısa ceketler hiç bir zaman modası geçmeyecek iki Valentino klasiği!
Kapıya asılı gördüğümüz Giambattista Valli elbise ve Chanel etek için'Böyle sanat eseri gibi parçalara bayılıyorum! Bu elbise ve etek adeta heykel gibiler, giyip yürüdüğünüzde bile zor hareket ediyorlar'diyor Slyvia.. 

Elbise Monique Lhuillier,botlar Alexander Mcqueen ve sandaletler Nicholas Kirkwood for Rodarte

Bu melek elbisesi gibi gözüken beyaz elbise Roberto Cavalli tasarımı.. Onune bakarak aldanmamızı soyleyen Sylvia elbisenin sırtının fazlasıyla iddialı ve seksi bir dekolteye sahip olduğunu söylüyor..
Pembe Frisoni sandaletler biran bile tereddüt edilmeden satın alınmış..
Sag alttaki resimdeki ceket ve botlar için 'Bu Chanel ceket zamansız bir parça aynı zamanda Anne Hattaway 'The Devil Wears Prada' filminde giymişti,ben bu ceketi Mary Jane krem-siyah botlarımla giymeyi çok seviyorum.'diyor Sylvia

Siyah-beyaz palto Givenchy
Hermes tepside ise Brian Atwood'un Slyvia Mantella için özel olarak tasarladığı muhteşem sandaletler!
Siyah-beyaz Chanel bootilerini NewYork'tan satın alan Mantella henüz bu bootieleri hiç bir kıyafetiyle kombinleyip giyememiş fakat aldığınada hiç pişman değilmiş çünkü 16 yaşındaki kızı bu bootielere bayılıyormuş :)..
Sagdaki clutch ise Sylvia'nın kendi Alexander Mcqueen clutch koleksiyonundan en sevdiği parçaymış..

Bu L'wren Scott ceket Sylvia Mantella için özel olarak modifiye edilerek elbiseye dönüştürülmüş..Bu elbiseyle katıldığı ilk davette Daphne Guinness'le tanışmış ve Guinness'in ilk sorusu elbisene bayıldım,ne marka? olmuş..

'Bu kimononun yeri benim için çok ayrı, Alexander Mcqueen'in ölmeden önce tasarladığı son koleksiyondu.. 2011 Toronto Fashion Week'de giydiğim bu kimono büyük bir hit oldu'diyor Mantella..

SS 2011 Marchesa elbisesiyle Sylvia Mantella

29 yorum:

nihan dedi ki...

Sylvia Mantella'yı çok beğenirim yaptığı güzel işleri daha çok beğenirim ve hep takip ederim.Gardrobunu görmek beni çok mutlu etti çünkü çok merak ediyordum.Gördüğüm anda aman allahım!! dedim sanki bir alışveriş merkezindeyim:)Bu kadar çeşit orda bile yok ya neyseee:)))ayakkabılara tam anlamıyla aşık oldum gözlerimi ayıramadım hermes zaten tutkum olmuş:)))OFF neyse cansucum Allah böyle bir gardrobu bana da nasip etsin eline sağlık süper haber olmuş yine senin gardrobu da merak etmiyor değilim hani:)))

Nazlı dedi ki...

gercekten super buna gardrop demek olmaz cennet cennet!! bebe birkin inanılmaz ilk defa görüyorum :)
sanırım bide balmain ve mcqueene takmıs durumda balmain tum pantolonları var :) ben aslında hic begenmiyorum balmainin bu pantolonlarını ve parlak ceketlerını ama o kadar cok begendiğim sey olduki :P allah herkese bole dolap nasıp etsın ne diyim:)
Nazlı

Adsız dedi ki...

Tam bir gorgusuz

etel baler dedi ki...

her ne kadar bir insanın gardrobunu bu şekilde sergilemesini görgüsüzce ve gereksiz bulsam da diziliş ahenkine hayran oldum.

Adsız dedi ki...

Bende etel balere katiliyorum gorgusuzce dolap cekimlerine cok karsiyim ama bu resimler o kadar sanatsal ve zevkliki tek kelimeyle kusursuz gozalici bir cekim Nazan Muftuoglu

Adsız dedi ki...

pardon siz gercek Etel Baler misiniz? :)) garip bir soru oldu ama neyse:)

Etel baler dedi ki...

Evet adsiz:)
Ben de bu bloga bayiliyorum!
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Muhtesem bir blog gercekten!!! Tebrikler cansu :) her gun bakiyorum :) inanilmaz guzel haberler bu arada sana bir mail attim kuzenimin nisaninda giymek icin birkac kiyafet resmi yoolladim :) sende fikirlerini soylersen sevinirim :)

selin dedi ki...

Nesi gorgugusuz belliki hali vakti yerinde bir kadin kendine gore hayir isleride yapiyor ne icin hemen kotuleriz turk insanlari olarak cok cabuk pesin hukumlu oluyoruz gayet guzel bir dolap :)

Adsız dedi ki...

Hicte gorgusuz diil,kadin tum ozel giyim zevkini ve varligini paylasmis.Super artistik ve sanat dolu bir sunum olmus.Etel balere de gelse boyle bi teklif eminim kacirmaz neden boyle yorumladiysa:/

Adsız dedi ki...

Etel baler gibi taninmis bir insani tebrik ediyorum medeni cesaretinden oturu aratisaran ,yeniliklere acik ve arastiran farkli yorumlara acik turk kadinlarini tebrik ediyorum kendinde kusur gormeyen elestirilere kapali insanlar herzaman icin kendini gelistiremezlezler etele baler demekki kendinde bu cesareti ve ozguveni buluyorki buraya yorum birakiyor sevgiler Nazli

nihan dedi ki...

hakikaten etel baler'in yorum yazması kendine güvenini,mütevaziliğini,aşmışlığını gösteriyor kendisini tebrik ediyorum çok beğeniyorum ve çok seviyorummm:)))

Adsız dedi ki...

Merhaba ben soruyu soran Adsizim:)) Etel Hanim sizi burada gordugume hem sevindim hem sasirdim.Dahasi tevazunuza hayran kaldim, sevgiler:) Vildan.

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim; cok guzel parcalar var dolabinda ve cekimler cok hos.. Hermes diyince aklima Jamie Cuaca'nin dolabi geliyor eger gormediysen blogumda var mutlaka bakmani tavsiye ederim:))

Cansu Cakir dedi ki...

Nazli bende Balmain'in cigili parlak pantalonlarini begenmiyorum duz deri ve kot olanlar bence daha guzel.. Ama gardirobunda cok guzel parcalar var.. Ozellikle Mcqueen'leri cok farkli..

Cansu Cakir dedi ki...

Adsiz; haklisiniz dolabi acmak gorgusuzce gelebilir, bende oyle dusunuyorum...

Cansu Cakir dedi ki...

Etel Hanim; blogumu begenerek takip etmenize cok sevindim, yorumlariniz icin de tesekkur ederim:) Bende gardrob duzenini cok begendim:) Eger gormediyseniz daha once Suzanne Rogers'in ve Jamie Cuaca'nin da gardroblarini haber yapmistim bakmanizi tavsiye derim..

http://modaveotesi.blogspot.com/2011/05/jamie-cuacanin-akil-almaz-gardrobu.html

http://modaveotesi.blogspot.com/2011/05/suzanne-rogersin-akil-almaz-gardrobu.html

Cansu Cakir dedi ki...

Sevgili Adsiz; cok tesekkur ederim blogumu begendigin icin:) Mailin bana ulasmadi cansucakir8@hotmail adresime gonderirsen severek yardimci olurum..

Cansu Cakir dedi ki...

Selin; hayir isleri yapmasi guzel tabiki.. Toronto'da taninmis bir isim oldugu icin dolabi cok merak ediliyormus.. Ben cekimleri ve dolap duzenini cok begendim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsiz (26 Eylül 2011 23:53); Etel Baler de dolabimi acmak istiyorum dese emin olun cekmek isteyen cok olur. Bu kisinin kendi tercihleriyle alakali bir durum.. Herkes gardrobunu acmaktan hoslanmaz..
Dolap odasinin dekorasyonunu ve duzenini bende begendim.. Blogum da yapilan haberlerin elestirilmesine acigim, herkesin dusuncesi de farkli olabilir. Ama rica ediyorum kisiler uzerinden elestiri yapmayalim, burada keyifli bir is yapiyoruz kimseyi incitmeyelim:) Anlaysiniz icin tesekkurler, sevgiler..

mervee dedi ki...

bende balmain parlak gri pantolonlara bayıldım en çok onları sevdim

Adsız dedi ki...

dikkatinizden kaçan bu gardrobun en az 2 sezon önceyi kapsaması. bütün koleksiyonlar eski. haber yaparken biraz daha dikkat edelim lütfen

Cansu Cakir dedi ki...

Merve; ben duz modellerini daha cok seviyorum:)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsiz; eski dediginiz parcalarin cogu klasik.. Bu tarz klasiklerin modasi gecmez biliyorsunuz ki!! Bazi markalarin ayricaligi bu.. Cekimler de eylul ayi icinde yapilmis..

nihan dedi ki...

Ben o habere şimdi bakabildim ve hakikaten artık küçük dilim yok yuttum:)))Ben boşuna viktoria beckham'ı falan kıskanıyormuşum bu hermes delisi kadını unutamam ben artık offf keşke bakmasaydım diyorum fena kıskandım hermesçiklerimi:)))

etel baler dedi ki...

Sevgili Cansu,elestirilere aciğim,öyle kolay kolay incinmem merak etme
sevgili adsız madem sordun cevap veriyim tabiki onlarca kez gardrop çekimi teklif edildi.Hepimiz kimi zaman kültürümüzü,kimi zaman bilgimizi,kimi zaman ailemizi,kimi zaman çalişkanlığımızı,kimi zaman kendimizi...sergiliyoruz.Ama bunun bir sınırı olmalı.Açlık çeken bir dünyada bu kadarı bence sınırı aşmiş.Ama görseller çok keyifli ve inspiring tabi...Arada bir konu konu açılmışken hepsi bence dolapta Sylvia'nın üstünde durduklarından daha güzel duruyorlar.
Teşekkürler Nihan...
memnun oldum Vildan...

etel baler dedi ki...

Cansucum bu arada jamie cuaca ve suzanne rogers a baktım.Aynı görsel tat yok bence...

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim; Jamie Cuaca gercekten inanilmaz zaten dunyada en cok hermes'i olan isim:))

Cansu Cakir dedi ki...

Etel Hanim; elestirilere acik olmasaniz zaten yorum yapmazdiniz:) Ben kendi giydiklerimi de yayinliyorum ve tabi ki begenen oldugu gibi begenmeyen olmasi da normal geliyor bana.. Sizinde boyle dusunmenize sevindim..

Sylvia Mantella'nin dolap duzeni digerlerinden daha guzel ama ben Suzanne Rogers'in da kiyafet secimlerini begenmistim..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...