28 Aralık 2011 Çarşamba

KIME DAHA COK YAKISMIS? PROENZA SCHOULER ELBISE

Proenza Schouler'in renkli asimetrik kesim elbisesini gectigimiz gunlerde hem Dasha Zhukova hem de Feryal Gulma'in uzerinde gordum. 
Dasha Zhukova stilini cok begendigim isimlerden olmasina ragmen bu goruntusuyle beni sasirtti. Elbise kendisini oldugundan cok iri yapmis ve elbisenin icindeki renklerden  bir kemer secmeside goruntusunu siradanlastirmis. 
Feryal Gulman ise ayni elbiseyi acik gri bir kemer, siyah mus corap, Louboutin stiletto ve 35'lik electric blue Birkin'i ile tamamlayarak bence daha guzel bir goruntu yaratmis. Sac ve makyajiyla da cok daha ozenli ve hos gozuken Feryal Gulman bana gore daha sik olmus, siz ne dusunuyorsunuz?


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Feryal Gülman'dan çok sıkıldım

nihan dedi ki...

tabiki feryal gülman tartışılmaz bu:))) ayakkabılarıda çoook güzel:)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsiz;
Bakmayin ozaman..

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim sana aynen katiliyorum;)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...