15 Aralık 2011 Perşembe

ŞİMDİ MODA BVLGARI AIDA CLUTCH!!

   Piyasaya çıkalı uzun süre olmasına rağmen son zamanlarda popularitesi
 iyice artan Bulgari Aida clutch'lar Demi Moore,Kirsten Dunst ve Julianne Moore 
gibi yabancı ünlülerin yanı sıra Türkler tarafından da tercih edilmeye başlandı..
Türkiye'den bu clutch'ı ilk olarak Ender ve Derin Mermerci'de görmüştüm..
Geçtiğimiz haftalarda ise birkaç kişi de daha görünce post yapma gereği duydum :) 
Half moon formundaki üzeri taşlar ve işlerler süslü bu clutch'lar 
bence son zamanlarda gördüğümüz en renkli ve klas gece çantaları..


          
            

10 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle çok başarılılar!

nihan dedi ki...

Çok güzeller ender mermercinin elindekine bayıldım:)))))

Adsız dedi ki...

cantalar super gercekten

burcu dedi ki...

aylin benardetenin ki en guzeli bence.. renk olarak cok uyumlu

Esra dedi ki...

Yalnız Mandy Moore olarak yazdığın kişi Julianne Moore. Düzelt bence.

Cansu Cakir dedi ki...

esra
cok mersi uyardıgın ıcın
resimleri yeniden duzenledim,isimleride sildim boyle daha iyi oldu :)

Cansu Cakir dedi ki...

Kurnazlı
sana katılıyorum hepsi muhtesem

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan
renkli olanlar arasında benimde favorim Ender Mermerci'ninki ;)

Cansu Cakir dedi ki...

Burcu
evet resimdede cok guzel cukmıs sıyah herzaman cok kullanıslıdır :)

Adsız dedi ki...

Çok güzeller

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...