19 Temmuz 2011 Salı

DOLCE GABBANA'NIN YILDIZLARI

Her sezon desen modasina yon veren Dolce&Gabbana fall 2011 icin desen olarak yildizi secti. Cok kisa bir sure icinde bircok marka da yildiz desenlerini gorecegimize eminim. Hatta Zara ve Topshop gibi sezonun trendlerini yakindan takip eden markalarin da vitrinlerinde yildizlar yerini almaya basladi..



Dergi cekimlerinden yildizli goruntuler..

Yildizlar sehire indi..
Solange Knowles             Evan Rachel                    Penelope Cruz                       Miley Cyrus

      Rosario Dawson                Pixie Geldof                                                Zoe Saldana

31 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu dovmelerdenmidir nedir bu yildiz olayindan bana daral geldi!

Cansu Cakir dedi ki...

Sanirim:) henuz bikmak icin erken ama puantiye ve cizgili desenler gibi daha da yayilarak devam edecek, hatta simdiden vitrinler yildizlarla dolmus

selin dedi ki...

moda ve ötesi seni zevkle takip ediyorum senin moda ve sosyeteyi taklit ettiğine gülüyorum bu yıldızlı elbiseler yeni haber onda:)))Birşeyi merak ediyorum canım o bir çizme haberi yapmıştı emilio pucci çizme o haberi ondan önce sen yaptınmı sanki öyle birşey gördüm seni çok beğeniyorum tatlım:)))

Cansu Cakir dedi ki...

Tam 1 ay once yapmısım bu haberi:)sadece guluyorum onu taklit ettigimi dusunmesine hep once ben haber yapıyorum sizinde dediginiz gibi:) emilio pucci cizmeyi Karolina Kurkova İstanbul'a geldiginde giymisti ondan bahsetmistim dogru hatırlıyorsunuz:)

seçil dedi ki...

canım benim senin blogun çok kaliteli çok zevkli hiç aldırma o sinirli eleştireyi tahammülsüz ve ukala o çizmelerle ilgili kime yakıştı anketi önce senmi yaptın hani içinde ışıl reçber olan böyle bir anket yaptınmı sen bu arada moda ve ötesi çok merak ediyorum acaba ışıl reçberi beğenirmisin cevap verirsen mutlu olurum seni seviyorum ve takip ediyorum:))))

Cansu Cakir dedi ki...

Çok teşekkur ederim okuyucularım olarak begenmeniz ve boyle yorum yazmanız cok hosuma gidiyor..Işıl Rençbere gelirsek benim ona karşı bir antipatim yok ..aynı sitede oturuyoruz ve birkac kere havuzda gordum bu yaz vucudu kusursuz ben kendine boyle iyi bakan yedigine içtigine dikkat eden insanlara saygı duyuyorum.. bence yuzude guzel ama kesınlıkle saçını koyultmalı ve daha az iddialı seçimler yapmalı ..yada belki saçı daha koyu olsa giydikleri daha az abartılı gozukebılır gozumuze:)

seçil dedi ki...

sevgili moda ve ötesi işte bu asilliğine bu sakinliğine her soruya verdiğin cevaplara bayılıyorum:)))Seni herkesten ayıran özellik bu.Işıl Reçberle komşu olmana sevindim sanırım dragosta oturuyorsun adres verdiğim için beni bağışla sadece basından duydum ışıl reçber dragosta oturuyor diye:))sevgili moda ve ötesi bizde geçen ay aynı senin söylediklerini diğer blogta söyledik ay söylemez olaydık yüzümüze bloglar kapandı hareket işittik dediğimiz şey kadın fraban ama vücudu yüzü güzel kadına kıro dediler aynı kişi yazıyor dediler ucuz dediler banel dediler bize etmedik hareket bırakmadılar sen ne güzel özetledin konuyu moda ve sosyete ne kibar konuştun inan seni beğeniyorum ve artık sadece seni takip ediyorum sana biraz içimi döktüm kusura bakma:))) ama haksız eleştilere tahammülüm yok hele hele kendini bişey sananlara hiç yok:))) teşekkürler samimiyetin için:)

seçil dedi ki...

canım benim adını başkalarıyla karıştırdığım için affedersin:))gecenin geç saatine yor:)))

Cansu Cakir dedi ki...

Secil; tesekkur ederim guzel yorumlarin icin.. Hic onemli degil karisiklik olabilir benim oyle komplekslerim zaten yok.. Adres vermek de sorun degil Dragos'da degil Beykoz'da ayni sitede oturuyoruz:) Dedigim gibi Isil Recber'de son derece bakimli bir insan, saclarini daha dogal bir renk yapip boyunu kisaltsa ve daha sade kiyafetler secse cok daha modern ve sik olur, Cunku hem vucudu hem de yuzu guzel.. Ve 2 dogum yapmis olmasina ragmen cogu genc kizdan daha guzel bir fizige sahip..

seçil dedi ki...

sevgili moda ve ötesi değerli zamanı bana ayırdığın için ve samimiyetin için teşekkür etmekten hiç bıkmayacağım:)))ayrıca ışıl reçber için dediğin her lafa katılıyorum.Canım benim çok kibarsın:))birde beykoz dediğin beykoz konaklarımı cevaplarsan mutlu olurum seni takip etmek çok zevkli iyiki bu blog var:))

Cansu Cakir dedi ki...

evet beykoz konaklari:) bende sizin ictenliginiz icin tesekkur ederim, blogumu takip ederseniz cok sevinirim:)) her turlu sorunuz icin bana kisisel mail adresimden de ulasabilirsiniz cansucakir8@hotmail.com

seçil dedi ki...

blogun tirkayisim ayrıca sanada hayran oldum kaliteli haberlerinin 1 numaralı takipçiiyim:))ayrıca sana mailden ulaşmak herşeyi sormak benim için çok büyük bir mutluluk oldu:)) bugün ne giydim köşelerinde öyle zevkli konbinlerin varki bayılıyorum keyifle takipteyim canım:)))

Cansu Cakir dedi ki...

cok tesekkurler secil :)) herzaman bana maille ulasabilirsin:) benim icinde boyle bir izleyicim olmasi cok guzel sevgiler..

gülşah dedi ki...

Sevgili moda ve ötesi merhabalar,öncelikle şunu söyliyim sana diğer blogta fena sallıyorlar sen parayla alınan resimleri çalıp haber yapmıssın,cahilmissin blog açamazmışşsın,hiç takipçin yokmuş,bugün ne giydim köşesini bilerek açmışsın diğer bloga benzemek için ve birsürü hakaretler işte söyledim haberin olsun sana cevap hakkı doğuyor.Sakın ama sakın tahriklere kapılma canım benim sen hakikaten asilsin. Ayrıca işine gelmeyen yorumları siliyormussun tatlım:)Kendisi işine gelmedimi bloğu yoruma kapatır hakaret eder her hakkı kendinde görür alaycı ve ukaladır yemezmiş gibisinirlidir zengin olduğunu gözüne sokar insanın tekne aldım bi çantaya 6 milyar verdim gibi basit yorumlar yapılır oralarda "LÜKS YAŞAM"göze sokulur insanlar "ti" ye alınır petek dinçöz,ışıl reçber,safiye soyman ,nur yerlitaş ve niceleri Nur Yerlitaş modacı dilldir,ışıl reçber ucuzdur... Arkadan destekleyen yorumlar gelir biri tersini yazarsa dil uzatılıverir.Sen boşver aldırma yolunda yürü sen birtanesin ve özelsin hep böyle kal:)))Seni takip etmek rahatlıyor tatlı dilin huzur veriyor niye bu postun altına yorum yazdım çünkü dolce gabbana yıldız elbise haberinin tarihine baktım gördümki sen atı alıp üsküdarı geçmişsin:)Gülüp geç sadece gül ve geç canım:)

Cansu Cakir dedi ki...

Cok tesekkur ederim Gulsah, yorumun gercekten herseyin ozeti olmus. Ben hayatimda insanlarla kavga ederek, laf dalasina girerek, insanlari kucumseyerek buyumedim. Ben moda tasarim egitimi aldim ve bransim dahilinde hobi olarak bir blog yapiyorum. Ben kimseyi asaglayarak elestirmem cunku bu benim haddime dusmez. Tabi herkesin uslubu farklidir, bu benim dusunce tarzim..
Nur Yerlitas'a modaci degil deseler ne olur Turkiye'de Haute Couture'de 5 isimden biri olmus.
Isil Recber'e ucuz demeleri de onlarin ayibi 2 cocuklu evli bir kisiden bahsederken, sacini begenmeyebilirler giyimi hoslarina gitmeyebilir ama ucuz diye siniflandirmak kimsenin haddine dusmez.
Petek Dincoz, Safiye Soyman da sanatci olarak kendi islerini yapian isimler kiyafetlerini elestirirken kisiliklerine hakaret etmek etik bir davranis olmaz.

Kesinlikle ne soylerlerse soylesinler cevap vermeyi de dusunmuyorum..

gülşah dedi ki...

İşte sen özelsin güzelsin farklısın saygılısın eğitimlisin duruşun burdan geliyor:))mütevaziliğin burdan geliyor.Belli ki seninde halin vaktin yerinde ama gözümüze sokmuyorsun öyle amanın dostlar benim halim yerinde diye bağırmıyorsun:))) bu bile seni özel yapıp herkesten ayırmaya yeter tatlım:)hele saygı çevrevesindeki yorumların senin kalitenindendir.Bir laf vardır kişi herkesi kendi gibi sanar diye ne doğru bir laf:)Hele sana bana cevap veremez demesi varya o çok komik:)Yine aklıma başka bir laf geldi lafa bakarım laf mı diye söyleyene bakarım....

Cansu Cakir dedi ki...

Tekrar tesekkur ederim Gulsah:) cok kibar ve samimisin.. Bundan sonra da tavrim ayni olucak ben kendi yaptigim ise bakarim, elestirilerede acigim isteyen istedigini dusunup soyleyebilir tabiki belli bir saygi cercevisinde.. Blogumu takip edersen cok sevinirim:)

elif dedi ki...

moda ve ötesi seni seviyorum:) buraya yorum yazmanın sebebi şu malum tartışma görünüyorki sen önce haber yapmışsın:) ayrıca sana bu kadar haraket edilirken sen en ufak bir lafta insanların fiziki görünümünü konuşmayalım dedin bu zaten senin aşmış taşmış olduğunu gösterir:) o blogu hiç takip etmedim sadece 1-2 kez girdim insanları aşağılayan bir tavır gördüm hele şu ışıl reçbere yazılanlar komikti kadın bir gömlek bir etek giymiş verdi veriştirdi aman allahım kıyamet koptu! oysa o kadarda kötü değildi kadına kıro dediler yahu e ayıp birşey bu.Ben senin duruşunu tarzını sabrını haberlerini ışığını görgünü kültürünü bir sürü şey işte beğeniyorum allah başkalarına akıl versin diyorum bu arada sen bir petek dinçöz ışıl reçber haberi yapta ne doğru ne yanlış görelim dosdoğru haber yani yansız tarafsız sevgiler canım:)

Cansu Cakir dedi ki...

Sevgili Elif,iltifatlarin icin cok tesekkur ederim..Cok mutlu oldum bu sozlerinize..Isil Recber konusuna gelince en az guncel 7-8 fotografinin olmasi lazimki haber yapabileyim..Sitede karsilasirsam kesinlikle konusacagim eger kabul ederse kendisine styling yaparak ufak bir moda cekimi teklif edecegim..Boyle birsey gerceklesirse eminim ortaya guzel goruntuler cikacaktir.
Sevgiler

elif dedi ki...

of of of:)ne olur karşılaş ve senin o mükemmel zevkin ışıl reçbere geçsin:) kadının tek sorunu zaten zevksiz kıyafetleri senin eline geçerse,senin stylingin olursa şahane olur:) her kıyafetide rahat kaldırır senin o şahane zevkinde onu başka bir kadın yapar:) karşılaşman dileğiyle canım:)

Cansu Cakir dedi ki...

:))) cook tesekkurler canm

nihan dedi ki...

sevgili moda ve ötesi seni arkadaşım aracılığıyla keşfettim ve malum blogtaki tartışmasıları okuyamadım çünkü silmiş nedense:) ama haberi önce senin yaptığını görüyorum kendisi ve arkadaşları sana sallamayı bir türlü bırakamadı yukarda okuyunca birkez daha sinir oldum!! bloğunu çok beğeniyorum bugün ne giydim köşesinin sıkı takipçisiyim az sonra oraya da bir yorum yazacağım:))canım benim senden bol bol günün şıkları köşesi bekliyorum onlarda şahane:) acaba ışıl reçber için nasıl bir haber düşündün moda çekimi,styling falan merak ettim top 10 mu? Günün stilimi? Nasıl bir haber bu merakla bekliyorum canım:) sevgiler denenmemişi yapmaya devam) bazıları sadece boş konuşşsun!!:)

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan,cok tesekkur ederim malesef bazen boyle seyler yasaniyor..
evet en azindan on fotograflik stylingine benimde yardimci olacagim bir sey olursa guzel goruntuler cikaracagimiza eminim..Blogumu begendigin e cok sevindim takip ettigin icin cok tesekkur ederim canim

nihan dedi ki...

Sevgili moda ve ötesi senden bir ricam var defilede kim ne giymiş haberi istiyorum yaparsan mutlu olurum sanırım gidenlerden biride ışıl reçberdi haberi olursa güzel olmazmı??? söylemek istedim uzun zamandır tatildeyim yeni postlara yorum yapmak için sabırsızlanıyorum:)))

Pinar dedi ki...

Oncelikle kaliteli,tarafsiz yorumu ozlemisim.Bir arkadasim araci oldu sizi tanimama ,gezinmeme.Beeen hastalik derecesi İsil Recber hayraniyim.Tarzini da ,sacinida,makyajini da kendine has ,farkli ve guzel buluyorum.Belki herkese olmaz ama o sac,tarz hersey cuk oturuyor.Ona takmis bi kadin var blogger Pelin! Kadinin kesinlikle bir sikintisi oldugunu dusunuyorum İsil hnm la.Ayni tarzdaki baska kadinlara supeeer iddali derken,futbolcu ve basetbolcu eslerine hep ciddi kotu yorumlar yapiyor.Ve tersini savunan bizlere blogu yoruma kapiyor.Ben universite ogrencisiyim; bir blogger'in oncelikle guvenilir,cesaretli,bilgili ve arastirmaci olmasi lazim.aksi halde sayfalarini komple kapasin !!!! Daha kaliteli davranis olur.Bundan sonra sizinleyim:))))

nihan dedi ki...

Pınar seni çok sevdim ne güzel konuşmuşsun:)Ağzına sağlık bende ışıl reçber'i beğeniyorum güzel bir kadın.Kesinlikle pelinin onla sorunu olduğunu düşünüyorum neden???Ondan çok daha rüküşlere şık diyor ona karşı çok acımasızken diğer kişilere nazik eleştiriler var,çok asabileşiyor yazınca da blog kapatmalar hakaretler gırla gidiyor kesinlikle normal bir eleştiri değil yaptığı senin bunu dile getirmen hoşuma gitti:)Öyle şeyler söylüyor ki hiç inandırıcı gelmiyor insana iyiki bu blogu buldun pınar:)Acaba o saçlarını mı koyulttu ifw de öyle gördüm gibi gibi:))Cansu komşu görmüşse söylesin istedim seni seviyorum cansu iyiki bu blog var:)

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim defile postlarini hazirladim umarim begenmissindir, begendigim isimleri paylastim:) Ama Isil Recber'in hic resmini gormedim canm..

Cansu Cakir dedi ki...

Sevgili Pinar; sende Isil Recber'i begendigin icin onun hakkinda soylenenlere kizmissin:) Daha oncede soyledigim gibi kimseye antipati yada sempati beslemiyorum, sadece o gun ne giydilerse ona bakarak yorum yapiyorum. Ama ben diger bloggerlar hakkinda da konusmuyorum prensip olarak.. Bence hic onemsemeyin yorumlarinizi yayinlamamalarini , islerine gelen yorumlari yayinlayip istemediklerinde yayinlamiyorlarsa en iyisi hic yorum yapmamaniz olur bence.. Bloguma hosgeldin canim herzaman yorumlarini ve elestirilerini beklerim, ben yorumlari onaysiz yayinliyorum hakaret icermedigi surecede hicbir yorumu kaldirmam.. Blogumu begendigin ve takip ettigin icin de cok tesekkur ederim..

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim IFW'de ben Isil Recber'i goremedim, sitedede rastlamadim henuz:(

nihan dedi ki...

Canım ht kulüp'te var.Davetler bölümünden moda ve istanbul haberinin galerisine bakabilirsin:)Bu kibarlığın da örnek alınacak cinsten başkaları seni böyle karalarken bu duruş nasıl böyle olabiliyor bravo doğrusu:))

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim gordum cok tesekkurler:) herve Leger'ini haber olarak yaptim bakarsan sevinirim..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...