4 Temmuz 2011 Pazartesi

1-0 DIYORUM

Derin Mermerci gectigimiz ay Istanbul'da katildigi bir dugunde Roberto Cavalli'nin spring 2011 sezonuna ait bir elbisesini tercih etmisti. Ayni elbiseyi iki gun once Elle Awards 2011 toreninde Eva Gonzalez de giydi. 
Derin Mermerci'nin sacini ve makyajini begenmemistim, bence yeterince abartili olan bu elbise ile bir de kolye takmaya da hic gerek yoktu. Eva Gonzalez'in dogal gorunumlu dalgali saclari ve hafif makyaji ile yarattigi goruntuyu ise cok begendim.
Benim favorim Eva Gonzalez oldu, ya sizinki?

3 yorum:

shoe devotee dedi ki...

Kesinlikle Derin Mermerci diyorum ben.
Nasıl bir hava varsa artık her kıyafeti harika taşıyor. :)
Elbise şahane bu arada.

Lovely Carrie dedi ki...

Bu komik saclarla mermerci kendine yazık etmiş!

Cansu Cakir dedi ki...

bende saclarini hic begenmedim zaten abartili bir elbise boyle bir sac olmamaliydi..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...