24 Şubat 2012 Cuma

TAMARA ECCLESTONE'NUN ELBISELERI

Petra Ecclestone'nun tarzını dün detaylıca incelemiştik, bugünde ablası Tamara'yı mercek altına alıyoruz.. Iki kardeş ancak bu kadar zıt olabilir, Petra genelde rahat ve spor seçimler yapıyor,
 Tamara ise çoğu zaman tercihini abartıdan yana kullanıyor.. 
Tamara'nın öyle bir tipi varki ya çok beğenirsin ya da hiç..
Tamara'nin favori iki markasi hic suphesiz Alaia ve Herve Leger..
Herve Leger Tamara konumundaki biri için stil anlamında bana oldukça kolay bir kaçış 
gibi geldi, o kadar güzel koleksiyonlar ve elbiseler varken 
Herve Leger'e bu kadar takıntılı olması bence anlamsız..
Tabi elbiselerine bakınca birkaç tanesi dışında Tamara'nın sürekli seksi görünmek istediği belli
 bunu da Herve Leger tutkusunun en önemli sebebi olduğunu düşünüyorum :)
Sonuç olarak yaptığı elbise seçimlerinden beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum, umarım beğenirsiniz.. 
Buarada sizin favori elbiseniz hangisi oldu?
Elbise: Dolce&Gabbana
Stiletto: Christian Louboutin "Daffodile"
Clutch: Alexander McQueen "Britania Velvet Skull Box"

Elbise: Herve Leger
Clutch: Christian Louboutin "Mini Sweet Charity"
Stiletto: Christian Louboutin

Elbise: Herve Leger
Stiletto: Christian Louboutin "Daffodile"
Clutch: Bottega Veneta

Elbise: Azzedine Alaia
Clutch: Christian Louboutin "Cleo"
Stiletto: Christian Louboutin

Elbise: Herve Leger
Clutch: Valentino
Stiletto: Christian Louboutin

Elbise: Azzedine Alaia
Stiletto: Christian Louboutin

Elbise: Herve Leger
Stiletto: Yves Saint Laurent

Elbise: Azzedine Alaia
Stiletto: Christian Louboutin

Elbise: Azzedine Alaia
Canta: Hermes

Tum Elbiseler: Herve Leger
Tum Ayakkabilar: Christian Louboutin


1. Clutch: Alexander McQueen
3. Clutch: VBH
4. Clutch: Bottega Veneta
Tum Elbiseler: Herve Leger
Tum Ayakkabilar: Christian Louboutin

1. Elbise: Victoria Beckham
2. Elbise: Marc Jacobs
3. Elbise: Alexander McQueen
4. Elbise: Julien Macdonald
Tum Ayakkabilar: Christian Louboutin

13 yorum:

Gizem dedi ki...

Cansuu haber supeer:)) tek tek inceledim ve favorim desenli Herve Leger oldu:) Petra ve Tamara'nin gormedigimiz kiyafeti kalmadi sayende canm:))

Adsız dedi ki...

bende pudra rengi alaia elbisesine bayıldım orda çok farklı biri olmuş sanki

fazılhan dedi ki...

Gri Alaia ve Birkin'i bi de VB'ı güzel kalanı çok kötü bizim biraz dekolte ve marka ile güzel göründüğünü sanan beceriksiz sosyetelerden biri o da bence :/ O kadar varlığı ve parayı boşa harcayanlardan.

nihan dedi ki...

Victoria Beckhan ve 2. sıradaki siyah Leger benim favorilerim.

scelines dedi ki...

cok yerinde bir tespit yapmissin ben kendisini begenmegen gruba dahilim benim icin fazla yapay elbiselere dikkatimi veremedim:)

BasakY dedi ki...

bende begenmedım fazla yapılı duruyor gercekten oyuncak bebek gıbı dogallıktan cook uzak

Cansu Cakir dedi ki...

Tesekkürler Gizemcim beğenmene çok sevindim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Sana katılıyorum,seksiliği on planda değil o elbiseyle

Cansu Cakir dedi ki...

Evet Fazılhan
Sana katılıyorum
Bende yazdım zaten o kadar imkanın içinde bu elbiseler yerine çok daha güzel zarif parçalar giyebilir :)

Cansu Cakir dedi ki...

Victoria Beckham konusunda seninle hemfıkırım Nıhan,asırı dekolteyede kacmadan guzel olabılecegını gostermıs :)

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Evet,aslında onu birazda yapay yapan tek tip giyimi,ağır makyajı bence :)

fazılhan dedi ki...

Evet aynen katılıyorum, o kadar paran var di mi bari Vogue, Elle falan oku ordaki lookku azcık değiştirerek uygula. Yani sinir oluyorum para içinde rüküş olanlara, yani çok rüküş değil ama hiç güzel de değil.

Cansu Cakir dedi ki...

Dediklerine kelimesi kelimesine katılıyorum :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...