20 Şubat 2012 Pazartesi

ORTAK ZEVKLER: CHANEL CEKET

Artık Chanel ceketler her yaşa her tarza kolayca uyum sağlıyor..
Karşımızda 1 ceket 7 farklı isim var..
 Üstü bolero kesim olan Fall 2011 koleksiyonuna ait yeşil ve kırmızı renklerdeki bu ceketleri farklı tarza sahip birçok ünlü giydi..
Daha öncede bu ceketle ilgili haber yapmıştım,göz atmak isteyenler; Günün Stili:Miroslava Duma 
Sonbahar-Kış aylarında birçok derginin de kapağını süsleyen bu Chanel ceketi bakalım kimler giymiş;
  Son iki haftadır Istanbul'da oldugu için blogda sıkça yer verdiğim Derin Mermerci Chanel ceketi en genç giyen isimlerden.
Benim takip ettiğim kadarıyla bu kış Chanel'in 3 farklı ceketini giydi :) Fakat aralarında en tarz hale getirerek giydiği bu olmuş! Paçaları dökümlü mavi kot pantolonunu ve yeşil porosus croco birkin'i ile biraraya getirdiği Chanel ceketi ile dört dörtlük..

Dominika Paleta,Chanel davetine katılırken giydiği Chanel ceketiyle altına giydiği pantolonun kumaşlarını ben pek bağdaştıramadım.. Tweed ve saten bir arada pek güzel durmamış, çantasıda bence ya kolunda olmalıydı yada eline bir clutch almalıydı.. Ama tüm bu bulduğum kusurlar ceketi iyi taşımasına engel olmamış ve güzelliğinin önüne geçememiş :)

Freida Pinto'nun ceketinin içinden çıkan desenli gömleğin kolları ve yılan derisi eteği Chanel ceketi resmen öldürmüş :) 
Kate Bosworth'da bu ceketle C-Magazine'in eylül sayısının kapağını süslemişti..


Yeni favori isimlerimden Olsen ikizlerinin kardeşi Elizabeth Olsen!
Chanel ceket nasıl hippie hale getirilir bu çekimlerde bunu görüyoruz :)


Miroslava Duma ile ilgili diyecek bir sözüm yok :)

Feryal Gülman bu ceketi orta yaşlarda bir kadının nasıl giymesi gerektiğini göstermiş bizlere..
Göz yoran hiçbir detay yok.. Kırmızı Chanel ceketini siyah bir bluz ve pantolonla birlikte giymiş.. 
Pantolonunun kalıbı çok güzel ve boyu ideal.. Stiletto olarak tercih ettiği Louboutin'ler çok zarif,kırmızı 40'lık Kelly'si ise kombinasyonun iyice hareketlendirmiş..
Saçı ve makyajı çoğu zaman olduğu gibi kusursuz..

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Yahu ne ceketmiş ,feryal gulman bunuda giymese sasardım zaten ,ama yazdıgın gibi iyi tasımıs

Adsız dedi ki...

derin o sacları duz fonlu kullansa ne kadar daha guzel olacak kıvır kıvır,hiç sevmıyorum ayrıca yakısmıyorda yuzune

selo dedi ki...

derin mermerci iki farklı yeşili birarada kullanarak mükemmel bir uyum yapmış bence,içine v yaka bi bluz giyseydi çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum birde çok spor giymiş ceketi o yüzden dalgalı saçlar o kıyafetle hiç olmamış

BasakY dedi ki...

miroslava dumadan sonra bu ceketi giyen birini beğenmek çok zor cansu,ama derini bende genel olarak çok beğeniyorum türkiyede kimsede bu kızdaki hava yok.

hande dedi ki...

ceketin fiyatı nedir acaba ?

fazılhan dedi ki...

Ben Derin Mermerci ve Feryal Gülman'ı beğenmedim çok :/ Dominika Paleta konusunda tamamen katılıyorum :) Freida Pinto ise çok şık olmamış ama fena değil sıradışı olmuş bence :) Liz Olsen da olmamış bence :/

Adsız dedi ki...

Derin Mermerci ve Feryal Gulman giyilebilir sekilde kombinlemis. İkisinede cok yakistirdim. Yaslari ve havalarina cok uygun

scelines dedi ki...

Miroslava Duma yi ayri tutarsak ki tutalim bence cok cok yakistirmis:)Derin Mermerci de cok sik normalde batabilicek bi detay onda rahatsiz etmiyo bot ve kot olayini diyorum ikisi benim favorim oldu:)

edda dedi ki...

ya allahaşkına iğrenç ya ceket üstüne ceket dam üstünde saksahan yani... Bunu sıradan insanlar böle giyse herkes dalga geçer.. lütfen objektif olalım çok ama çok kötü tam bi moda faciası

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Sana katılıyorum,Chanel bu sene çok daha yaygınlaştı :) koleksiyonda parça sayısı arttıkça daha çok kişi üzerinde aynı şeyleri görüyoruz :)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Bende hic sevmıyorum bu sacları :) duz sacla cok daha guzel :)

Cansu Cakir dedi ki...

Selo
Evet yaka kapalı biraz v yaka daha iyi olabilirdi,saclar konusunda hemfıkırım :)

Cansu Cakir dedi ki...

Basak
Derin Turkıyede bir numara hıc tartısmasız :) ama Mıroslava dahada iyi :)

Cansu Cakir dedi ki...

3800 pounddu ceket yani 10 000 tl civarında

Cansu Cakir dedi ki...

Fazılhan,
Olsen sanırım cekımde gıydıgı ıcın oyle gıymıs belkı gercek hayatta gıyse cok daha ıyı kombınlerdı :) Ama genel olarak birçok farklı tarzda kombinlenmiş ceket değil mi ? Çok zor beğenen biri bile bu kombınasyonlardan birini beğenir en azından :) sanırım seınde favorin Pinto olmus ?

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Sana katılıyorum aynen bu tip kotla bot olayını ılk defa onda begendım :)

Cansu Cakir dedi ki...

Edda
Ceketi yakından gorsen belki begenirsin cok guzel duruyor aslında en azından farklı bir Chanel :)Bence igrenc demek haksızlık olur :)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
Onların resimleri gunluk katıldıkları bır davetten oldugu ıcın gunluk kombınasyonlarla goruyoruz dedıgın gıbı daha gıyılebılır kesınlıkle :)

fazılhan dedi ki...

Benim favorim Miroslava Duma :) Pinto çok iyi değil ama bence bir çekim için sıradışı ve kötü de değil :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...