8 Şubat 2012 Çarşamba

MADONNA

Madonna son gunlerde Turkiye'de ve Dunya'da en cok konusulan isimlerden biri.. Bende bu aralar Madonna neler yapmıs bir goz atmak istedim. Son album kapagında ki resmini cok begendim. Antonio Berardi'nin spring 2012 koleksiyonundan tercih ettigi elbisesi de rengiyle kapaga canlılık katmıs. Cut out detayli kirmizi elbisesi bence guzel bir secim olmus.


Pazar gunu yayinlanan Super Bowl'a Madonna hem performansi hem de kiyafet secimleriyle damgasini vurdu. Ricardo Tisci'nin ozel olarak hazirladigi kiyafetlerin hepsi sahnede oldukca goz alici duruyordu. 
Altin rengi komple el isciligi olan cape'i altin rengi taciyla birlikte cok guzel gorunuyordu. 
Siyah ustu islemeli Givenchy tasarimi paltosu en sade secimiydi ama o da oldukca guzeldi.
Benim favori elbisem ise bu oldu.. Siz ne dusunuyorsunuz?


5 yorum:

Scelines dedi ki...

Madonna sahne sovuyla kiyafetleriyle muhtesemdi super bowl da ustelik o sahnenin mac arasinda o hale donusmesi sonrasinda eski haline gelmesi inanilmaz ugrastir sanirim.benim de favorim sonuncu mini elbise :))

shhypie dedi ki...

Tamamiyle şeytani.Benim için kıyafetin farklı olması kıyafeti güzel kılmıyor

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines,
Ayne;) uzun zamandır gordugum en iyi performanstı.. 3 kıyafetıde sahnede cok guzel duruyordu ama en cok siyah miniyi begendim:))

Cansu Cakir dedi ki...

Shhypie,
bence sahnede bir kıyafetin farklı olması da onemli, ve ben Givenchy tarafından hazırlanan kosrtumlerı begendim. Sahnede goz alıcı duruyordu..

fazılhan dedi ki...

Madonna'yı sevmiyorum. Ama givenchylerin sketch'leri güzel Mama Monster'da daha güzel olurdu u.u

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...