27 Şubat 2012 Pazartesi

OSCAR 2012 KIRMIZI HALI

2012 Oscar hiç şüphesiz son yılların en iyi kırmızı halısıydı! 
Beğendiğim birçok isim oldu :) Şimdi hep birlikte bakalım kim ne giymiş?
İyiki varsın Gwyneth :))
Karşınızda Tom Ford Fall 2012 koleksiyonuna ait iki parçadan oluşan elbisesiyle Gywneth Paltrow!
Tom Ford'un bu koleksiyonunun çıkışı için daha doğru bir isim ve tören olamazdı..
Paltrow gecenin en şık ismi benim için. Saçı ve makyajı oldukça sade,takıları ise yine özenle seçilmiş müthiş parçalar.. Sanırım Gywneth'i bu beyaz elbiseyle gördükten sonra hepimiz karbonhidrat yemeyi bırakabiliriz bir süre ;)

Gecenin en iyi isimlerinden Rooney Mara'nın iddialı tarzına bayılıyorum.. 
Rooney yine bizi şaşırtmayarak Givenchy Couture beyaz bir elbiseyle katıldı..
Zaten bu tarzına Givenchy'den daha fazla bağdaşabilecek bir marka düşünemiyorum :)
 Koyu renk saçları beyaz elbisesiyle birarada çok uyumlu ,
kırmızı ruju ise açık tenine bu kadar yakışabilir.. 

Herkesinde dediği gibi evet Nicole Kidman birkaç yıl önce buna benzer bir elbise giymişti fakat
 Kidman'ın elbisesinin rengi çok daha farklıydı,'Kidman'ın elbisesinin aynısı' demek büyük haksızlık olur çünkü Nicole Kidman kadar stil konusunda zayıf birisini Emma Stone kadar doğru seçimleriyle bize zevkini kanıtlayan birinin örnek alacağını hiç zannetmiyorum:) Ben Stone'un Giambattista Valli Couture Spring 2012 elbisesini kırmızı halıya geldiği zaman pek beğenmemiştim
 fakat ödül vermek için sahne aldığında fikrim değişti ve oldukça hoşuma gitti :) 
Louis Vuitton takıları ve ayakkabılarıyla elbisesini tamamlayan Stone'un sahnede ödül sunarken ki performansına da izlemeye değerdi :)

Jennifer Lopez kendisi için özel olarak tasarlanan Zuhair Murad elbisesiyle tanrıça gibiydi..
Başka birinin üzerinde V şeklindeki derin yaka ve göğüs dekoltesi birarada fazla bulabilirim ama karşımdaki J-Lo olduğu için bunu oldukça normal karşılamalıyım diye düşündüm :)
Elbisesinin en sevdiğim detayı ise cut-out kolları oldu..
Topuzunu pek beğenmedim ama güzel makyajı ve yüzündeki ışığı saçının kusurunu fazlasıyla örttü benim için :)



Ve gecenin en çok merak edilen isimlerinden Angelina Jolie'nin siyah Atelier Versace kadife elbisesine gelelim :) Ben Atelier Versace'nin her sezon nerdeyse tüm koleksiyonuna hayran kalırım fakat bu elbise beni kesinlikle şaşırttı,kötümü? hayır değil! ama giyen kişi Angelina olmasa kesinlikle beğenmezdim,Atelier Versace'nin daha ince detaylara sahip elbiselerini beğeniyorum ben,ve özellikle kalça kısmında aşırı bir kabarıklık hoşuma gitmiyor :) 

Gecenin ödül verenlerinden Cameron Diaz son zamanlarda gördüğüm en güzel Gucci Premiere elbise içinde.. Straples elbisesinin üst kısmının sadeliğine etek kısmın ise gösterişliliğine hayran kaldım,boynundaki kolye ise elbiseye bu kadar bütünlük sağlayabilir ancak!
Diaz bence Paltrow gibi elbiseye hava katanlardan,duruşu,bakışı ve vücudu ile her elbiseyi olduğundan iyi gösterebiliyor.. Elbisesini Ferragamo saçaklı clutch ile tamamlayan Diaz'ın tek beğenmediğim yanı makyajı oldu..

Birçok kişi Berenica Bejo'nun Elie Saab Spring 2012 Couture elbisesinin modelinden çok rengini beğendi,sanırım ben hem elbiseyi hemde rengini fazlasıyla beğenen nadir kişilerdenim :)
 Zaten bu mint tonlarındaki pastel rengin hitap etmeyeceği kimse yoktur gibi geliyor bana :) 
V şeklinde derin bir dekolteye sahip bu tamamı işlemeli elbisenin bence en buyuk özelliği defiledeki gibi beyaz olmamasıydı,iyikide olmamış yoksa tüm beğendiğim albiseler aynı renk olacaktı :)
Bejo'nun clutch'ı custom made Swarovski,takıları ise Chopard'mış..

Milla Jovovich gecenin en iyilerindendi! 
Beyaz omuz detayıyla dikkat çeken tamamı işli Elie Saab Fall 2009 Couture koleksiyonuna ait elbisesini Edie Parker clutch ve Elie Saab ayakkabılarla tamamlayan Jovovich'in dalgalı saçları ve sade makyajıyla kullandığı kırmızı ruju çok hoştu..

Kate Mara'nın stili Rooney'den oldukça farklı! Kardeşinin aksine Kate çok romantik ve sade gözüküyor :)
Gecenin en iyi Elie Saab'ı kesinlikle Kate'inki diye düşünürken bu tasarımın bir Jack Guisso olduğunu öğrendim(tesekkürlerZ.O.) Elbisenin rengi,işlemesi harika,Kate'in saçı ve makyajı ondanda harika :)
Bu resimde benim gördüğüm tek kusur kolundaki kumaş parçası oldu,elbise sanki üzerinden düşüyormuş gibi :) 
O kumaş parçası ya hiç olmamalıydı yada biraz daha yukarda olmalıydı :)

Sandra Bullock'un Marchesa elbisesi ne kadar zarif değil mi? 
Kimimiz önden baktığımızda yaşı için ağır bir tercih diye düşünebiliriz :)
İki renkten oluşan bu sade elbise bel ve omuzlarda altın rengi işlemelerle hareketlendirilmiş,sırt dekoltesiyle birbirini oldukça iyi tamamlayan at kuyruğu saçını ve makyajını çok beğendim..

Modaya ufak bir ilgisi olan biri hemen Jessica Chastain'in elbisesinin 
Alexander Mcqueen olduğunu tahmin edebilir:)
Sarah Burton tarafından custom made olarak yapılan bir elbisenin biraz daha farklı olmasını beklerdim,açıkcası altın ve metal iplik işlemeli ipek organze bu elbisesini beğendim ama
 Oscar için iddialı bir tercih mi kesinlikle değil,bu fotoğraflarda benim en beğendiğim nokta Chastain'in saçı ve makyajı oldu..

Shailene Woodley törene Valentino Spring 2012 Couture uzun kollu beyaz elbisesiyle katıldı,ilk defa Oscar törenine katılan Woodley'nin seçimi çok iddialı olmasada kesinlikle kötü değildi..
Dikkatimi çektimi? Hayır!
Çünkü o kadar güzel beyaz elbiseler vardıki!
Elbise beyaz olmasının yanısıra hem fazla kapalı hemde kumaşı oldukça sade olunca pek Oscar'lık gibi gelmedi bana..
Woodley'in saçı ve makyajınıda pek beğendiğimi söyleyemeyecegım benım ıcın gecenın sönük isimlerindendi..

Bugun Youtube da buldugum videoyu da Oscar'i izlememis olanlar icin haberime ekledim. Bazi kiyafetler resimlerde oldugundan cok daha guzel gorunuyor :) 

15 yorum:

Zeynep Onur dedi ki...

Günaydın:) Küçük bir düzeltme. Kate Mara'nın elbisesi Jack Guisso Spring 2012. Ama bende ilk görüşte Elie Saab sanmıştım.

Adsız dedi ki...

benimde favorim Gwyneth hatta sanırım tum dunyanın o :)

Selin dedi ki...

Cansu cok hizlisin, dun oscari izleyememistim sayende butun kiyafetleri gormus oldum. Benim favorim Milla Jovovich oldu buarada;)

Adsız dedi ki...

Ilk haberi senmi yaptin

fazılhan dedi ki...

Benim birincim Emma Stone 2. Gwyneth Paltrow 3. Milla Jovovich onlar dışında Rooney, Angelina, Charlene, Penelope ve Natalie'yi beğendim :)

fazılhan dedi ki...

Gwyneth Paltrow çoooook şık benlik bi elbise değil ama çok hoş :)
Rooney Mara Givenchy Haute Couture'e çok uyuyor cidden :)
Emma Stone tam benim tarzım mükemmel bir şıklık içinde ve Nicole Kidman'ın Balenciaga'sının rengi boyundaki detayları fiyongu ve fiyongun uzantısı çok farklıydı. GV elbisesi Lv'leri nefis.
Jlo'yu ben hiç beğenmedim. Kıro ve kötü geldi bana.
Angelina hoş :)
Cameron Diaz çoooooook kötü bence :(
Berenica Bejo'yu burda gördüm Ellie Saabı çok hoş :)
Milla Jovovich çok şık :)
Kate Mara'nın elbisesi göğüs kısmı ve kolundaki o parça dışında aynı bir Ellie Saab.Dediklerine katılıyorum ama beni göğüs kısmı da rahatsız etti birazcık.
Sandra Bullock'un Marchesa'sını da kombini de sevdim ama Marchesa üstünde kötü durmuş bence.
Jessica Chastain'in AMQ'ini çok hoş ama Oscarlık değil bence ve hiç çaba sarf etmeden gelmiş gibi duruyor Jess.
Shailene Woodley o Valentino'yu taşıyamamış bence ve hiç Oscara uygun değil bence :/

BasakY dedi ki...

ben j lo yu begendım en cok ,dogru elbise dogru vucutta dıye buna denır ıste bu elbıseyı j lodan baska kımse bu kadar seksı tasıyamaz

Cansu Cakir dedi ki...

Z.O;
duzeltme icin tesekkur ederim hemen duzeltmeyi yaptim;) gorur gormez Elie Saab diye dusunmustum..

Cansu Cakir dedi ki...

Adsiz;
bencede:) suana kadar duydugum ve okudugum kadariyla cogu kisinin favorisi Gwyneth:)

Cansu Cakir dedi ki...

Selin,
Gece uyumayinca once twitterda yorumlarimi paylastim sonrada blogumda haberi duzenledim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsiz;
bilmiyorum, herkesin ne yaptigini bilmem imkansiz:)

Cansu Cakir dedi ki...

Fazilhan;
Seninle farkli olarak ben Penelope ve Natalie'yi begenmemistim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Fazilhan;
ilk yorumuna cevap verdikten sonra ikinci yorumunu gordum:) Jennifer Lopez kendi tarzinda bir elbise giymis dedigim gibi baskasinda gorsem bende begenmezdim ama jLo ile cok butunlestirdim elbisesini:) Cameron Diaz'i ben cok begenmistim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Basak Y;
Sana aynen katiliyorum:) Bu elbise tam Jennifer Lopez'lik:) Onun uzerinde bu tarz elbiseler bence hic basit durmuyor cok guzel tasiyor.. Normalde bukadar dekolteyi yakistirdigim kimse yok diyebilirim:))

fazılhan dedi ki...

Penelope'yi ben de ilk beğenmemiştim sonra hoşuma gitti :) Natalie'yi de çoğu kişi beğenmemiş ama ben Vintage Dior Haute Couture elbisesi ile Charlotte Olympia clutch'ını beğendim :)Ve evet Jlo kendi tarzında :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...