12 Şubat 2012 Pazar

MARY KATRANZOU FOR TOPSHOP KOLEKSIYONU

Merakla beklenen Mary Katranzou for Topshop koleksiyonunun haberini daha önceden sizlere vermiştim..
Bu koleksiyon nihayet Londra Moda Haftası sırasında yani 17 Şubat Cuma günü satışa çıkıyor!
9 parçadan oluşan bu koleksiyonda Mary Katranzou'nun sıkça kullandığı canlı ve fantastik baskılarını ve heykelsi silüetlerini çok net görebiliyoruz..
Benim favorim bu koleksiyonun çıkış parçalarından ilk resimdeki çan etekli elbise ve üçüncü resimdeki mavi desenli pantolon ve bluz oldu :)
Sizin favorileriniz hangileri?

Bluz: £80
Elbise: £300

Şal: £65
Elbise: £150
Pantolon: £139
 T-Shirt: £50
Tayt: £50


Kolsuz Elbise: £350
Uzun Kollu Elbise: £180

7 yorum:

Adsız dedi ki...

mary k nın bu guzel desenleri ınsallah istanbulada gelir ılk eln-bıseye hayran oldum

Scelines dedi ki...

Katranzou desenlerini cok begeniyorum Sanirim K.Americaya daha gec gelicek siraya girmeyi goze alamiyorum ama kalan olursa seve seve bi kac parca alabilirim:))

fazılhan dedi ki...

Mary Katrantzou'ya bayılıyorum ♥ benim favorim de straples olan :) Ama tabiki kendi markasındaki mükemmeliği göremiyoruz :) Mary Katrantzou bana tweeterda sadece gülen yüz koyduğunda bile sevinçten delirmiştim :D

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines
Bende sendenim :) kesinlikle bu tip günlerde sıraya girmeyi hiç sevmiyorum ancak daha sonra beğendiklerimden kalan olduğunda alıyorum :))

Cansu Cakir dedi ki...

Fazılhan
Fiyatlar düşük olunca kumaş ve işçilikten kısıyolar doğal olarak :))) ama desenler süper değil mi?
Bende twitterdan mentionladım haberide herhangi bir yanıt gelmedi :)

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız
O konuda bir bilgim yok ama inşallah gelir :)

fazılhan dedi ki...

Twitterda bi sürü Cansu Çakır var bulamadım ulaşır mısın bana?

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...