1 Şubat 2012 Çarşamba

JENNIFER LOPEZ ILE 1 HAFTA

Jennifer Lopez normalde giyimiyle dikkatimi ceken isimlerden olmamasina ragmen bu hafta icinde giydikleriyle muhtesemdi.. Sıralama yaparken  biraz zorlandim ama en begendigimden baslayarak sizlerle paylasiyorum, sizin favoriniz hangisi?

Hic suphesiz Jennifer Lopez'e en cok yakisan renklerden biri beyaz.. Fendi beyaz tulumunu beyaz kurku, studded Valentino clutchi ve nude Christian Louboutin stilettolari ile tamamlayarak cok guzel bir secim yapmis. Bastan asagi beyazlar icinde olan bu goruntusuyle benim favorim:)

 Ten rengi pile kisimlari kurklerden olusan elbise gorunumlu Alberta Ferretti paltosuyla da tek kelimeyle kusursuz.. Jimmy Choo sandaletleri ve ayni renk zincirli clutchi ile bu seferde komple nude rengini tercih ederek cok sık olmus.

Jennifer Lopez bu hafta butun secimleriyle cok şık bence bunda birbirinden guzel paltolar tercih etmesinin etkisi var. Kış aylarinda dış giyim şıklık icin cok onemli bunu bir kez daha gormus olduk.. Paul&Joe Sisters gri a-line paltosu, gri Fendi peek-a-boo cantasi ve gri Jimmy Choo stilettolari ile bu haftaki gelenegini bozmamis bastan sona ayni renk tercih etmis:) Ben bu goruntusunu de begendim..

Pembe-kirmizi uyumunu artik denemeyen kalmamistir sanirim.. Tasarimcilar son 2 sezondur koleksiyolarinda sıklıkla bu ikiliye yer veriyorlar artik gozumuz iyice alisti diyebilirim:) Yaka ayagi gri detayli pembe Dolce&Gabbana paltosunu; kirmizi Charlotte Olympia stilettolari, Chanel gozlukleri ve siyah clutchi ile tamamlayan Jennifer Lopez bence hos gozukuyor.

Bu hafta tercih ettigi en spor kiyafeti de bence cok hos gozukuyor.. Beyaz cable-knit hirkasi, skinny kotu, bej cantasi ve ten rengi Christian Dior bootieleri ile  sadelikten yana bir secim yapmış..

9 yorum:

Scelines dedi ki...

Gercekten resimlere bayildim hepsi ayri guzel Jennifer da guzel tabi:)))

Adsız dedi ki...

jennifer o igrenc sac rengiyle tipik dansci kiz profilinden oteye gidemiyor ne yazik ki...

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines,

Jennifer Lopez son haftaki goruntuleriyle bana gore haftanin şıkı oldu:)

Cansu Cakir dedi ki...

adsiz,

malesef bu konuda sana katilamiyorum, ben bu rengi yakistiriyorum jennifer lopeze:)

nihan dedi ki...

Cansu'cum bir döndün pir döndün hakkaten . Dün bende takip ettiğim bloklardan son zamanlarda JLO ile ilgili hiç post yok diye düşünürken sen yapmışsın eline sağlık. Ben en çok sonuncu spor giyindiği kombinasyomu beğendim.

fazılhan dedi ki...

Benim sıralamam;
İlk olarak tabiki beyaz olan ve beyaz bi ayakkabı seçmemesine bayıldım. Vakentino studded ile de desteklemiş Fendi tuluma bişi diyemem zaten ;)

İkinci dolce & Gabbana paltosu ve charlotte olympia'ları ile çok hoş :)

Üçüncü paul & joe paltosu Fendi peek a boo ve JCleri ile klasik bir şıklık bence

Dört olarak Dior bootielerin şerefine sport chicness

Ben Alberta ferretti paltoyla hoşlaşmadım :(

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim;
Bir sure ilgilenemedim ama arayi kapaticam:)) Jennifer Lopez bu haftaki secimleriyle gercekten cok basarili, oyuzden bahsetmemek olmazdi:) benim favorim dedigim gibi beyaz kurklu olan(ilk resim) :))

Cansu Cakir dedi ki...

Fazilhan;
Beyaz kurklu goruntusu zaten benim favorim.. Alberta Ferretti palto bence Jennifer Lopez'e cok yakismis, ama ben paltoyu tek basina da cok begendim acikcasi:) Siralamamiz biraz farkli olmus, ama bence bu 5 kiyafetide cok guzel:)

Adsız dedi ki...

Ben bir Jennifer Lopezi hayranı olarak herşeyini çok beğeniyorum sizde yorumlarınızla daha bir şık olmuş ellerinze sağlık :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...