13 Şubat 2012 Pazartesi

FASHION WEEK'DE NASIL GIYINILIR?

IFW konukları derken Newyork Fashion Week konukları benim daha çok dikkatimi çekti doğrusunu söylemek gerekirse!
Herşeyden önce Olivia Palermo'nun göz kamaştırıcı tarzını haber yapmak istedim!
Palermo Newyork Fashion Week'te birçok güzel kombinasyonla çıktı karşımıza..
Palermo hergün hava şartlarına son derece uygun,casual parcalar giydi ve hepimize Fashion Week'te nasıl giyinilir dersi verdi :)
Bu arada saç ve makyajının doğallığınıda unutmayalım,çoğunlukla kahve tonlarında makyajla karşımıza çıkan Palermo'nun saçlarıda hergün düz fönlüydü..
Istanbul Fashion Week'te de çok güzel giyinenler oldu haklarını yememek lazım tabi :)
Seçmek zor olsada benim favori kombinasyonum üçüncü resimdeki çizgili ceketinin altına giydiği jean pantolonu ve bordo çantası ve nude stilettoları oldu:)
Bluz: Rebecca Taylor
Ceket: Willow
Canta: Rebecca Minkoff "Allie" bag
Ayakkabi: Charlotte Olympia
Ceket: Peter Som
Pantalon: Reiss
Ayakkabi: CL
Canta: Dior
Ceket: Tibi
Ayakkabi: Mulberry
Pantalon: Tibi
Ayakkabi: Manolo Blahnik

5 yorum:

fazılhan dedi ki...

Ben beğenmedim :/ bence Fashion Weeklerde Casual'dansa Chic giyinmek daha iyi. Ama mesela İFW'de didem antebinin stella mccartney pantolonlu bi kombini vardı çok hoştu yani beğenmememin nedeni Casuallık değil. O kürk hiç olmamış bence bi kere. İfw'de de güzel giyinenler vardı da defilelere gülelim mi yoksa ağlayalım mı bilemedim.

Cansu Cakir dedi ki...

Fazılhan,
Canım burda tutmadı zevklerimiz :))
Ama kürk konusunda haklı olabilirsin kapalı mekanda biraz kaba kalmış olabilir,Bencede Didem Antebi IFW'de en guzel gıyınenlerdendı:) Bende Gucci eteği altın rengi deri olan elbisesini çok beğenmiştim:)
Defileleri hiç konuşmuyorum bile ;) kıyaslamak bile hata olur Nyfw ile :)

Adsız dedi ki...

ben bayıldım hergun gıydıklerıne koskoca amerika kızı bosyere ıkon yapmadı!

fazılhan dedi ki...

Evet o da çok güzeldi brian Atwood'ları (Sanırım yani Atwood gibi geldi) kolyesi çantası çok iyiydi :)

Adsız dedi ki...

4. Resimdeki kurklu ceket nerden, bayildim...

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...