8 Eylül 2011 Perşembe

SIZCE BU PRADA YAZLIK MI KISLIK MI??

Bu sezon Prada'nin cizgileri, renkleri ve iri desenleri oldukca on plandaydi. Hatta mayis ayinda bunu iceren bir post hazirlamistim..
Prada'nin spring 2011 sezonunda etek ve elbiselerde kullandigi kumaslar yaz icin cok kalindi.. Oyleki Vogue editorleri bu koleksiyonun etek ve elbiselerini kislik bir sekilde giymeyi tercih etmis. Anna Wintour uzun kollu kazak, kurk ve kulotlu corapla giymis. Anna Dello Russo da benzer bir secim yaparak elbisesini kurk etol ve kulotlu corapla biraraya getirmis. Ayse Kucuroglu ise yaz sezonuna ait olan etek ve bluzunu tam olarak yazlik bir sekilde giymeyi tercih etmis. Acikcasi banada kumasi cok kalin gelmisti ama yaz sezonunun oldugu icin yazlik bir sekilde giymistim:) 

Ayse Kucuroglu da Mango defilesini izlemeye giderken spring 2011 koleksiyonundan yesil muz baskili Prada bir etek tercih etmis. Vogue USA'in efsanevi editoru Anna Wintour da ayni etegi subat ayinda Matthew Williamson'un fall 2011 defilesini izlemeye giderken giymisti. Bence Anna Wintour etegi daha tarz bir sekilde giymis.. Siz ne dusunuyorsunuz?
Gectigimiz hafta Ayse Kucuroglu yine Prada'nin ayni koleksiyonundan turuncu cizgili ve iri desenli bir elbise tercih etmisti. Bu tercihleriyle Vogue editorleriyle ortak secimler yapmaya devam ediyor:) Ayni desende cok benzer bir elbiseyi Vogue Japan'in editoru Anna Dello Russo haziran ayinda Milano Moda Haftasi'nda giymisti. Hatta gozlugu, elbisesi, sali ve ayakkabilari ile bastan asagi Prada tercih etmisti. Bence Anna Dello Russo'nun giydigi elbisenin etek kismi cok guzel, Ayse Kucuroglu'nin elbisesinin ise elbisesinin deseni daha guzel gorunuyor ama kalibi cok siradan..
Buarada Anna Wintour daha once yesilini giydigi muz baskili Prada etegin turuncusunu da giymis, hazir turuncu elbiselerden bahsetmisken ondan da bahsetmek istedim:)



Hatirlarsaniz bende "Bugun Ne Giydim" kosemde Prada'nin bu koleksiyonuna ait turuncu desenli bir etek giymistim.. Ama kisin da kesinlikle kalin kulotlu corapla deneyecegim:)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bence Ayse Kucuroglu çok çok daha güzel olmuş iki resimde de... kürkle falan iyi gitmemiş bence desen zaten çok detaylı kürkle iyice abartılmış...Ayse Kucuroglu turuncu elbiseylede çok hoş..hep yalın şeyler giymiş bu desenle---merve

Adsız dedi ki...

Ayşe Kucuroğlu benim için her zaman en kötü giyinenlerin başında gelir. ama hep örnek gösteriliyor. neye göre bunu anlamam imkansız. üstelik ksuura bakmasın ama suratı bana çok erkeksi geliyor. bir iticilik var tipinde çözemedim doğrusu. neyse demek istediğim her ikisindede en kötü görünen AK. üstelik o çanta nedir biri bana açıklasın. rezalet.

CANDAN dedi ki...

BENCE KIŞLIK GIYILMESI DAHA DOGRU CUNKU RESIMDE BILE NE KADAR KALIN OLDUGU BELLI
SENDE CORAP VE STILETTO ILE GIYMELISIN DIYE DUSUNUYORUM DAHA SADE BIR BICIMDE BAK O ZAMAN COK DAHA GUZEL GOZUKUR O GUZEL ETEGIN

Cimcime dedi ki...

bence desen ve renklerı gozonune alırsak yazlık tabı kumasını9 bılemem resımden anlayamıyorum

Cansu Cakir dedi ki...

Cok kararsiz kalmistim tesekkur ederim yorumlariniz icin:) Yaz sezonunun oldugu icin yazlik olarak giymistim ama editorleri gordukten sonra kislik olarak da deneyecegim:)

Cansu Cakir dedi ki...

Candan; aynen oyle okadar kalin ki yazin biraz bunaltici oluyor sanirim kisin kulotlu corapla denenmeli:)

Cansu Cakir dedi ki...

Cimcime; cok buyuk bir ikilem var yazlik desen kislik kumas:))

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...