23 Eylül 2011 Cuma

ELIF CIGIZOGLU'NU EN SON KIM GIYMIS?

Bildiginiz gibi Paris Hilton ayakkabilarinin tanitimi icin 3 gunlugune Turkiye'ye geldi. Dun gece Esma Sultan Yalisi'nda kendisi icin duzenlenen partiye katilirken Elif Cigizoglu tasarimi bir elbise tercih etti. Futuristik, kendine ozgu cizgisiyle tanidigimiz Elif Cigizoglu'nun siyah-kirmizi ve beyaz renklerdeki geometrik desenli ve puskul detayli elbisesi ile cok hos gozukuyor.. Ozellikle elbisenin yaka detayini cok begendim.. Cok detayli bir elbise tercih ettigi icin saclarini toplamasi bence dogru bir karar olmus. 
Hatirlarsaniz daha once de Paris Hilton Hakan Yildirim tasarimi bir etek giymisti ve bunu sizlerle paylasmistim..
Tebrikler Elif Cigizoglu... 

1 yorum:

nihan dedi ki...

Elif Cığızoğlu'na kocaman tebrik Hakan yolunda kendisi hatta bayan hakan da denilebilir:)))Paris hoş görünüyor genel olarak bu kızı beğenmiyorum ne giydikleri ne yüz hatları hoşuma gitmez.Elif'i tebrik ettim ama bu elbiseyi pek beğenmedim karmakarışık göz yoran bir elbise püskül detaylar gözümü tırmalıyor.Ama Paris iyi taşımış ve ne olursa olsun bir Elif cığızoğlu tasarımı giymiş o zaman Elif hertürlü tebriği hakeder:)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...