15 Eylül 2011 Perşembe

BUGUN NE GIYDIM?

Bugun Ne giydim'in yani sira sizlere bugun ne yaptigimdan bahsetmek istiyorum. Bugun Vogue dergisinde gorusmelerim vardi:) Fashion's Night Out'u takip edecek olan resmi Vogue bloggerlarindan biri oldum.. VFNO icin Nisantasi'nda olacagim.. Mutlaka katilmanizi tavsiye ederim, bu sene gecen seneden daha fazla magaza katilimi var, Nisantasi icin detayli listenin linkini koyuyorum incelemeniz icin..
http://www.vogue.com.tr/Fashion/News/NewsDetail/11-09-12/VFNO_2011_Nişantaşı

Katilamayanlar da tumbler veya twitterdan takip edebilirler..
http://twitter.com/#!/modaveotesi

Mavi Cicekli Bluz: Banana Republic
Beyaz Pantalon: Zara
Canta: Hermes
Babet: Guiseppe Zanotti

6 yorum:

Trendydolap dedi ki...

hayırlı olsun :) bu vesileyle blogunu keşfettim. seni de beklerim :)

http://trendydolap.blogspot.com/

Estefanía Ainoza dedi ki...

Great look! I love it!!!

irem örsel dedi ki...

blogunu tesadüfen yazmaya başladığın ilk gün keşfetmiştim, fno için seçilmene de çok sevindim:) yine kombinin çok hoş olmuş

iremorsel.blogspot.com

merve dedi ki...

Çantana ve pantoluna bayıldım çok sade ve şık bir konbin renk uyumu da çok güzel:)

Adsız dedi ki...

sende çok şıksın bugun ne gıydımlerın cıddı bayıldım bloguna dun kesfettım dunde berı surekli bakıyorum gecmıs haberlerınede:) tam bir bloggersın hem genc hem stıl sahıbı basarılar dılerm

Funda Kural

Betül dedi ki...

blogunuzu bugün tesaadüfen keşfettim ve bayıldım, giysi tercihlerinizde bir o kadar hoş .
bu arada herkese merhabalar :)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...