7 Ekim 2011 Cuma

HERMES SO BLACK VE YINE TURKLER!!

Evet yine farklı bir Hermes ve yine Türkler!! Birçok yabancı blogda Hermes So Black 'impossible to get' bir çanta olarak anlatılıyor.. Uzerindeki aksesuarlardan dikişlerine kadar tamamen siyah olan bu çanta geçtiğimiz yıl mayıs ayında tanıtılmış ve sınırlı sayıda üretildiği açıklanmıştı.. Hermes So Black'i bir haftada Türkiye'den iki isimde görmek beni hiç şaşırtmadı..
Hermes'in en iyi müşterilerinden Derin Mermerci Kelly Crocodile So Black'iyle farkını yine ortaya koymuş.. Aylin Tahincioğlu ise calf skin So Black Birkin'i tercih etmiş.. 
Her iki çantada süper!


Petra Ecclestone ve Janet Jackson'da crocodile Birkin So Black tercih eden isimler arasında..


6 yorum:

nihan dedi ki...

Biz türkler hermes severiz bende severim bilirsin çantalardan gözümü alamadım muhteşemler iki hanımda çok iyi taşıyorlar hele aylin hanıma hayranım ben çok seviyorum onu:)))Bu çanta ne kadar cansu acaba yazarsan sevinirim birde şöyle düşündüm bu çanta daha kimin koluna girer yada kime yakışır aklıma Begüm Şen,Feryal Gülman,Fatoş Sarıgül viktoria Beckham geldi birde ben varım tabiki cansucum:)))

BasakY dedi ki...

ben bu çantayı gördüm fakat bana oyle geliyor zannettim kilitleri filan siyah olması inanılmaz :))))
derin mermercininde krokodilini takması beni hiç şaşırtmadı efsane hermeslerine bir yenisini eklemiş anlaşılan:))

Birgül dedi ki...

çantalara dibim düştü :p ayrıca ben aylin tahincioğlunun ve derin mermercinin duruşuna bayılıyorum çok avrupai bir havası var yuzleride kusursuz degıl ancak genel olarak bakınca cok havalılar

Adsız dedi ki...

Hermes denince aklima ilk gelen isim derin mermerci oluyo bu akim onunla basladi turkiyede :)simdi herkesin elinde bir hermes ama ttasimayi beceren isim cok az

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzel birgün hermes alacak bir param olursa kesinlikle bundan isterim

Nazan dedi ki...

ah biz türkler:) hiçbirşeyden geri kalmıyoruz:)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...