7 Ekim 2011 Cuma

GUNUN SECIMI


CHANEL BOY BAG

7 yorum:

nihan dedi ki...

Aaa günün seçimi ne hoş ne akıllıca cansu bayıldımmm:))bugün ne giydim köşesi kadar zevkli senin gibi styling konusunda usta bir kişinin bunu yapması gerekiyordu zaten çok güzel olmuş denicem bu kombini:)))Ama yine sorulara geç cevap veriyorsun hatta hiç vermiyorsun yorum yazmıyorsun yine acaba mail işinde sorun mu çıktı?? Günün seçimi hergün olsun ama merakla beklerim ben:)))

aslı dedi ki...

ben aksine gereksiz bir başlık olduğunu düşünüyorum. çünkü bugün ne giydim köşen zaten var. kendi giydiklerini bizle paylaştığına göre günün seçimi konusu gereksiz geldi bana. kendi kombinlerini sergilemeseydin doğrusudr derdim ama diyemiyorum :D

nihan dedi ki...

Kendi giydiklerini biz giyelim diye sergilediğini düşünmüyorum sadece kendi zevkini gösteriyor neyi neyle kombinlediğini kendi zevkiyle gösteriyor burda ise bir modacı misali fikir veriyor bu kombini yapın diyor bu kadar fiyatı var diyor cansu'nun giydiklerini gördüğümde hiç kafamda ben de giysem diye düşünmedim hani taklitçilik gibi bunda değişik şeyler düşündüm ama aslı'nın bakış açısından bakarsam o da haklı görünüyor:))

Cansu Cakir dedi ki...

Nihancim yorumlar mailime geliyor ama iphonedan hemen cevap verebiliyorum onu da herzaman yanimda tasmiyorum:( Bb den biraz zor oluyor cevap vermesi artik tasiycam ama soz:)

Gunun secimi dergilerde de olan bir bolumdur biliyorsun, bende kendi sectigim kiyafetlerden kombinler hazirlamaya karar verdim. Begendigim urunlerin internette satildigi yerlere link de koyuyorum almak isteyenler icin:)

Aslinda bugun ne giydim kosemden farkli bir konsept.. Hosuma giden urunler oldukca hazirliycam begenmene cok sevindim canm;)

Cansu Cakir dedi ki...

Asli; dusuncen icin tesekkur ederim.. Ama bugun ne giydim kendi giydiklerimi yayinladigim bir bolum.. Ama Gunun Secimi bolumunde kendi tarzim disinda da kombinler hazirlamayi dusunuyorum, blogumun moda agirlikli olmasi icin boyle bir karar verdim.. belki zamanla sende begenirsin canm:)

Adsız dedi ki...

chanel boy bag cıktımı?

Cansu Cakir dedi ki...

Evet Istinye Park ve Nisantasi magazasinda satiliyordu ama suan ellerinde kalmadi.. Onumuzdeki sali gelecek olan modelleri var bilginiz olsun..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...