14 Ekim 2011 Cuma

GUNUN SECIMI

Etro Cuff £280
Hermes Medor Clutch

2 yorum:

nihan dedi ki...

kombin süper bayıldım ceket ve ayakkabıya bittim.Bu kombinler çok klasiktir sadedir bir tişört bir ceket giy çık,ama bu kombinleri tamamlayan şık yapan farklı kılan nasıl bir ceket giydin ve nasıl bir ayakkabı tercih ettin tişörtü ve pantolonu pek önemsemem zaten ceketin altına giyilen pantolonlar bellidir ve sınırlıdır ama ceket o kadar önemli ki üstüne aldığın ceket rüküş yada şık olduğunu belli eder ve böyle bir ceketle şık olmamak imkansız.Çanta içinde aynı şey geçerli hermes çok doğru bir seçim fakat hermes delisi olan ben bir şeyi merak ediyorum acaba çantanın fiyatı neden yok? Cevaplarsan sevinirim cansu sevgiler:)))

Adsız dedi ki...

cufflara bayıldım ÇOK GÜZELLER!

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...