26 Kasım 2011 Cumartesi

DERIN FARK!!

Derin Mermerci girdigi her ortamda fark yaratmayi basariyor.. Fall 2011 sezonuna ait zumrut yesili  Emilio Pucci elbiseyi oldukca iddiali bir sekilde giymis. Acikcasi daha once dugunde bot giyen birine rastlamamistim ama Derin bunuda yapmis.. Eminim baskasi giyse cok komik bulabilirdim ama Derin o kadar guzel bir tarz yaratmis ki elestirecek hicbir sey bulamiyorum. Ayagina bootie giymese kurk bolerosu da bana cok itici gelirdi, fakat bootie ile yarattigi farkliligi bolerosu ile tamamlamis. Bana sorarsaniz ben bir dugune bootie ve bu elbisenin ustune de boyle bir bolero giymem.. Ama Derin Mermerci'yi cok begendim..



13 yorum:

nihan dedi ki...

Elbise şahane gördüğüm en güzel elbise ama o bolero nedir yahu o botlarda bozmuş işi bence ama derin hanım yine farkını ortaya koymuş yeşil ona yakışmış:)))

Banu dedi ki...

Hiç olmamış bir rock yıldızı filan giyse anlarımda Derin Mermerciyi çok daha farklı beklerdim. Bence hiçde farkını ortaya koymamış. Bu sene defalarca ornegini gördüğümüz bir elbiseyi kendisine yakışmayan tarzda yorumlamış.

Adsız dedi ki...

Emegine saglik Cansucugum. Ama bazi sosyetiklerin fazla pohpohlanmadan kaynakli "ben ne giysem olur" tutumunun en guzel ornegi bu resim olsa gerek.Tarz yapayim derken feci otesi bir goruntunun altina imza atmis bu sarisin arkadasimiz. adsizonline.

Adsız dedi ki...

bu elbise yaz değil kış

nazan dedi ki...

Bence super olmus giydigi tuvalet son derece cilgin bence botlar oldukca iyi durmus farklilik her zaman iyidir

Adsız dedi ki...

Ben buna derin mermerci. Farki deiyorum senin dedigin gibi :)ht klulupte tum resimlere baktim ve tek gozume carpan derin mermerci oldu dekoltesi oldukca fazla baska birinin uzzerinde gorsem cok basit diyebilirim ama bu kadin tasiyor be kardesim boleroyu kesinlikle begenmedim ama bence genel havasi ayakkabi secimi goz alici

BasakY dedi ki...

sana katılıyorum cansu,ben derin mermerciden boyle bir cıkıs yapmasını beklıyordum bılıyormusun,her daım klasık turk sosyetıklerının gıyım tarzından ayrıdır derın ın tarzı,gerek yasadıgı hayat gerek bu zamana kadar gıydıklerın hep cılgındı zaten :) bence bu kıyafetı tam ısmıyle ortusmus benım kafamdakı derın mermercı portresıne cok uyuyor:)

Pınar dedi ki...

Ben Hic beğenmedim , o bolero farklı diil komik olmuş .bootieler güzel ama bu elbise ile hayır.Ayrica elbise diğer orijinal resimlerdeki halinden farklı bence dikkat edilirse.Bu biraz araklama model gibi.Bakiniz Eda Taşpınar elbiseleri:))))))

melıke83 dedi ki...

bende derin mermerciyi hiç beğenmedim bolero çok kötü bootielerde hiç olmamış,ama elbisenin araklama olduğuna hiç ihtimal vermiyorum,eda taşpınar gibi bir populer kültür insanı ile kıyaslamak hiiiiiç olmaz,birkaç post onceki kurk bolerosu bile 6000 pound sanırım 20 milyar falan ediyor bir puccı elbiseyimi araklayacak? not:mermerciler dünyanın giyime en çok para kadınları olarak ParisMatch dergisine kapak olmuşlardı

Adsız dedi ki...

yahu hiç olmuşmu bu elbise kabus gibi ? o etol nedir öyle ya o kurk bir tarafından tutamadım

Adsız dedi ki...

gayet hos ve alımlı neden bu kadar acık bır elbıseye ıhtıyac duyar anlamıyorum yurumekte zorlanıyor orasını burasını cekıstırıyor begenmedım hıc

ezgi dedi ki...

farklılaşıyım derken berbat eden gruba giröiş derin mermerci.farklı olmak için güzelim pucci'yi rezil etmenin anlamı ne ?! çok kötü olmuş çok !

Adsız dedi ki...

Pınar'cım, Derin'i liseden tanırım, o zaman bile çakma giymezdi, şimdi hiç giymez.

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...