30 Kasım 2011 Çarşamba

ORTAK ZEVKLER: BALMAIN ELBISE

Alessandra Ambrosio'nun dün gece Newyork'ta gerçekleşen Victoria's Secret Partisine giydiği bu sanat eseri diyebileceğimiz Balmain Resort 2012 koleksiyonuna ait elbiseyi daha önce iki ismin daha üzerinde görmüştük..
Joan Smalls'da yine bir Victoria's Secret eventine fakat birkaç hafta önce giydi.. 
Smalls elbisesini Alexander Wang gümüş stilettolar ve clutch ile tamamlamıştı fakat elbiseyi çok iyi taşımasına rağmen ayakkabı ve çanta seçimini hiç doğru bulmadım.. 
Zoe Saldana'yı ise bu elbiseyi giydiğinde haber yapmıştım ve böylesine özel bir mini elbiseyi modifiye ettirdiği için beğenmediğimi yazmıştım..
Bugün gördüğüm resim ise tüm beklentilerimi karşıladı :)
Alessandra Ambrosio , size bu aralar sık sık bahsettiğim son olarak Derin Mermerci'de gördüğümüz Valentino clutch ve nude stilettolarıyla bu elbisenin hakkını vererek dört dörtlük bir görüntü ortaya çıkarmış.. 
Bayıldım!!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ELbise super otesi gercekten

BasakY dedi ki...

allesandro insansa ben değilim :P tabiki diğerlerinden on yirmi otuz kat daha güzel olmuş

nihan dedi ki...

Alessandro doğru ayakkabı ve çantayla olayı bitirmiş tabi göğüs dekoltesinin ve muazzam ötesi elbiseninde hakkını vermiş kendisine tebrikler gnderirim ancak:))))

Cansu Cakir dedi ki...

Adsız 17:29
:)))) katılıyorum sana

Cansu Cakir dedi ki...

Basak,
Bende oyle yazdımya zaten ciddi derecede on plana cıkmıs onun uzerinde:)

Cansu Cakir dedi ki...

Nihan
Sana tamamen katılıyorum canım dogru canta ve ayakkabı :))
Cunku diger ıkı ısımde yanlıs ayakkabı ve aksesuar kurbanıda olmuslar aynı zamanda

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...