31 Ağustos 2011 Çarşamba

MIROSLAVA DUMA'NIN YEPYENI SECIMLERI

Stilden bahsedince Miroslava Duma ilk aklima gelenlerden.. Blogumda ilk yayinladigim haber  de Miroslava Duma'nin stiliydi:) En sade kiyafetten en gosterislisine Miroslava Duma'ya ne giyse yakisiyor, daha dogrusu giydigi herseyi kendine yakistirmayi iyi biliyor..

1) Beyaz H&M gomlek elbisesini; Missoni banti ve Ray-Ban "Lennon" tarzi gozlukleriyle havali bir hale getirmis. Missoni sac bantlarinin dumduz kiyafetlere renk katarak yarattigi goruntuyu zaten cok seviyorum.. 

2) Beyaz dantelli H&M elbisesini beyaz orgu Zara kisa yelegi ile tamamlayarak bembeyaz siradan bir goruntu yaratmis. Ama elbisenin beline taktigi ince deri H&M kemer ile kiyafetin havasini tamamiyla degistirmis. Miroslava Duma'nin dumduz kiyafetlere bile hava katmayi basariyor... 

3) Blugirl elbisesinin beline taktigi Chloe kemerle durusuna bayildim. Prada sandaletlerinin ve Ralph Lauren yuvarlak gozluklerinin kiyafete kattigi yalinlik da cok hosuma gitti.

4) Dumduz diz alti beyaz bir elbise kisa boylu bir insan da guzel durabilir mi? Normalde sorsaniz hayir derdim. Ama Miroslava Duma Celine elbisesini Hermes bootieleri ile giyerek yine cok guzel olmus.




1) Zara etek ve ceketini duz bir beyaz bluzla giyerek bembeyaz bir kiyafet tercih etmis. Cogu insan renklendirmek icin renkli bir ayakkabi veya renkli bir canta secerdi. Ama Miroslava Duma beyaz topuklu Hermes ayakkabilari ile tamamlayarak yine fark yaratmis.

2) Hic suphesiz yazin Miroslava'nin en cok tercih ettigi renk beyaz.. H&M uzun elbisesi, Prada cantasi ve Ray-Ban "Lenon" tarzi gozlukleriyle gunluk bir kiyafetiyle karsimizda..

3) Miroslava Duma'nin yakin arkadasi Vika Gazinskaya ayni zamanda Moskova'dan cikan son yillarin en iyi tasarimcisi.. Son resimde arkadasinin defilesine giderken onun tasarimi bir elbise giymis. Cok farkli bir kesimi olan yeterince abartili elbisesini siyah sade Prada sandaletleri ile tamamlamis.




1) Marni'ye her sezon mutlaka goz atarim fakat hicbir zaman kalibini begendigim bir model bulamam. Denediklerimi de kendime pek yakistirmam ama Miroslava Duma nasil oluyorsa Marni'den ne giyse begeniyorum. Bu elbisesini de belindeki kemeriyle yine cok begendim. Pierre Hardy renkli espadrilleri ve ayna camli Celine gozlukleriyle guzel bir butunluk yakalamis.

2) Ikinci resimde ki goruntusunu begenmedim. Trenchcoat tarzi Burberry Prorsum elbisesi ve Burberry Prorsum sandaletleri bana cok siradan geldi.

3) Zara elbisesi gunluk olarak guzel bir tercih fakat kesinlikle ayni renk ayakkabilar ile giymesi yasina ve dinamikligine ters dusmus. Elbiseyle ayni renk ayakkabi tercih etmek bence yanlis bir secim.. Ama tek basina Prada sandaletleri cok yalin ve guzel..

4) Nina Ricci'nin elbiseleri neden cok tercih edilmiyor anlamiyorum. Gectigimiz mart ayinda Nina Ricci'nin Paris magazasinda birbirinden guzel kiyafetler buldum. Henuz kis sezonu acilmamisti fakat yaz sezonuna ait elbiselerin kesimleri, kaliplari ve kumaslari muhtesemdi..  4. resimde Miroslava Duma'nin giydigi pudra rengi Nina Ricci elbiseyi de cok begendim fakat giydigi Alaia ayakkabilar yerine bir onceki resimdeki Prada'lari giyseydi cok daha hos olurdu. 




1) Missoni'nin elbiselerini cok begeniyorum, her sezon en cok begendigim parcasi olan markalardan biri.. Ilk resimde Miroslava Duma'nin giydigi Missoni elbiseyi de cok begendim. Daha onceki resimlerde ten rengini giydigi Prada sandaletlerin bu resimde siyahini giymis. Bence bu sandaletleri elbiselerle cok zarif duruyor..

2) Kahve tonlardaki Missoni elbisesi de acik dogal gorunumlu saclari ve siyah Prada sandaletleri ile cok guzel gorunuyor. Tekrar soylemeden edemeyecegim Miroslava Duma'nin yalin ve sik tarzini cok begeniyorum:)

3) Vika Gazinskaya'nin tasarimi etek ve bluzu ile renkli tasli Marni kolye takmasi cok hos bir hava yaratmis. Bu kiyafetini son derece sade ince bantli Dolce&Gabbana sandaletlerle giymeside cok guzel tercih olmus.

4) Londra Zara'da bu elbiseyi gormustum, cok begenmistim ama Erdem'e cok benzedigi icin almamistim. Elbisenin deseni gercekten cok guzel duruyor, bu elbiseyi stilini cok begendigim Olivia Palermo ve Miroslava Duma'nin giydigini gorunce almadigima pisman oldum:)

Hiç yorum yok:

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...