11 Haziran 2011 Cumartesi

NE NASIL GIYILMEZ

Diane Kruger spring 2009 sezonuna ait Chanel tuvit ceketini iki gun once Los Angeles da gunluk kiyafetleriyle giymis. Bu ceket nasil giyilmez diye sorucak olursaniz ilk resme bakabilirsiniz. Defiledeki goruntusunde brosla suslenen ceketi etek ile tamamlayarak elegan ve klasik bir gorunum sergilemisler. Diane Kruger'in resmini gorunce bu ceketi daha once gordugumu dusundum ve arastirdim, sonucta ayni ceketi iki yil once Cannes'da giydigini gordum. Ceketin beline kemer takip siyah kumas pantalonla giyen Diane Kruger yeni goruntusunun aksine son derece sik olmus.

Jessica Simpson nasil basariyor bilmiyorum, ne giyerse giysin sik olamiyor. Sezonun en hit parcalarinida giyse yaptigi kombinlerle cok demode ve uyumsuz goruntuler sergiliyor. Gecen hafta giydigi spring 2011 sezonundan Celine gomlegi; bol pacali acik mavi kot ve Rodarte for Opening Ceremony kahverengi cantasi ile biraraya getirmis. Defiledeki goruntusune ve katalog cekimlerine baktigimizda daha basarili kombinler gorebiliriz.

4 yorum:

PAPIS STYLE dedi ki...

tekrar selam,
Birşeyi çok merak ediyorum.Böyle herkesin hangi markayı giydiğini nasıl biliyorsunuz?Yani o kadar çok bilindik ve bilinmedik marka var ki(yani bana göre bazıları bilinmedik-adlarını buralardan sizden veya modavesosyete pelinden duymuş oluyorum) ve çok merak ediyorum gerçekten:)Nasıl takip ediyorsunuz bunları, nerden öğreniyorsunuz hemen? Tşk.ler, sevgiler...

Cansu Cakir dedi ki...

merhaba
ben moda tasarim okudum, suan londrada yasiyorum moda uzerine master egitimi aliyorum:) Isim bu acikcasi butun defile dergilerini aliyorum, kendim de giyime merakliyim, haber yapmak icin topladigim resimlerde ki kiyafetlere gezerken de rastliyorum yani sanirim bu sekilde biliyorum:))

PAPIS STYLE dedi ki...

Tamam çok teşekkür ederim.Hem meraklı ve ilgili olunca hem de işin mutfağında olunca durum tabii ki kaçınılmaz.Ne güzel..Londra'yı seviyorum ama en çok Oxford'u seviyorum belki de 3 yıl kadar orda kaldığım içindir:-)) Ve oralar burnumda tütüyor, çok özlüyorum:-(( Sevgiler....

http://papis-style.blogspot.com

Cansu Cakir dedi ki...

kusura bakmayin yeni gordum:) cok tesekkur ederim pozitif yorumlariniz icin..

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...