7 Temmuz 2012 Cumartesi

B POINT'DEN MUHTESEM YUZUKLER

Hergun farkli markalarin basin bultenlerini aliyorum hepsini inceliyorum iclerinden kendi begendiklerimi yayinliyorum. Bu sefer sizinle paylasacagim yuzukleri eminim sizde cok begeneceksiniz:)
Ozellikle bu yaz yuzukler cok on plana cikti. Ince tel yuzukler hem tasli hemde tassiz olarak hayatimiza girdi:) 
Bilgun Dereli'nin "Crown Finger" koleksiyonundaki yuzuklerini hem cok fonksiyonel hemde cok guzel buldugum icin sizlerle paylasmak istedim.
Tac seklindeki yuzuklerin sari, rose ve beyaz altin alternatifleri bulunuyor.
 Isterseniz tek tek farkli renklerde 3 parmaginiza takabilirsiniz isterseniz de puzzle ozellikleri sayesinde icice gecirerek bir arada kullanabilirsiniz. 
Bilgun Dereli'nin bu muhtesem yuzuklerini ve daha fazlasini Akmerkez B Point magazasinda bulabilirsiniz.

2 yorum:

Melis dedi ki...

Fiyatlari nedir?

edda dedi ki...

bugün ne giydim post ları yok artık yaz sezonunda hiç yapmadın:(

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...