4 Mayıs 2012 Cuma

ŞİMDİ MODA BVLGARI SERPENTI BAG

Bugün bol bol çanta konu ettim :)
Uzun zincirli küçük çanta modasının farkında olmayanımız yoktur sanırım..
Şimdi ise son zamanlarda sıkça karşımıza çıkan
Bvlgari'nin Serpenti çantasına göz atıyoruz,
Serpenti aslında Bvlgari'nin ilk çıkardığı saat modellerinden birinin
ismi,şimdi ise çantalarada aynı isim verilmiş çünkü cantalarında
kilit kısmında aynı saatlerde olduğu gibi yılan figürü var..
Serpenti çantalar croco,yılan ve kuzu derisi olarak 3 farklı versiyonda üretiliyor..
Jessica Alba bu çantayı en doğru kullanan isim diyebilirim,farklı kombinasyonlarla son derece günlük bir hale getirmiş..


Jessica Alba dışında bu çantayı sıkça kullanan isimler
arasında Emma Roberts ve Miranda Kerr'de var.
Emma Roberts'ın Spring 2012 kolesiyonuna ait sarı kuzu derisi Serpenti çantasını
çok beğendim fakat kombinasyonu o kadar kötü ki çantanın tüm havası yok olmuş..
Miranda Kerr'de çantasını günlük hayatında kullanmış fakat kombinasyonları son derece derli toplu ve şıkki çanta olduğundan bile güzel gözükmüş diyebirim..

8 yorum:

fazılhan dedi ki...

Bvlgari Serpenti'leri beğenmem. Çok kıro gelir bana yılan şeklinde yarısı olmayan bir saat mi yok sağolun. Ama çantasını ben de seviyorum :)

Selin Eryaman dedi ki...

Roberto Cavalli ile karıştırmış olabilir misin sen onu Fazılhan? Yoksa ben mi yanlış biliyorum Cansu?

fazılhan dedi ki...

Saati mi? Ben Bvlgari Serpentiden bahsediyorum. Cavalli'den haberim bile yok :)

scelines dedi ki...

ben de hic sevmiyorum o saati zaten fobim var:)cantanin formu guzel ama ustunde yilan figuru olan degil derisi olan ayakkabi cantaya bile dokunamam:))

Cansu Cakir dedi ki...

Fazilhan;

Bence serpentinin saatleride guzel duruyor:) Cantalarindan da favorim yesil olani

Cansu Cakir dedi ki...

Selin Eryaman;

Fazilhan'in dedigi gibi canm yilan modeli saatler Bvlgari'nin:)

Cansu Cakir dedi ki...

Fazilhan;

Dogru biiyorsun canm bilezik gibi gorunen yilan motifli saatler Bvlgari'nin:))

Cansu Cakir dedi ki...

Scelines;

Seninki yilan fobisi:(( Eger fobin olmasa begenebilirdin sende canm;)

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...