19 Nisan 2012 Perşembe

DASHA ZHUKOVA VOLUME 2

Bloga yeni başladığım zamanlarda Dasha Zhukova ile ilgili uzun bir haber yapmıştım..
Kim olduğunu merak edenler ve stiliyle ilgili daha çok resim görmek isteyenler
mutlaka linke tıklasın derim :)
Bugünde son aylarda giydiği kıyafetler arasından beğendiklerimi seçtim...
Benim için favori kombinasyonu ikinci resimdeki Celine hırkalı olan oldu...
Siz en çok hangisini beğendiniz?
Cizgili bluz ve cicekli yelek: Celine
Pantalon: Miu Miu
Sandalet ve Clutch: Givenchy
Renkli hirka ve deri pantalon: Celine
Stiletto: Christian Louboutin
 Puskullu Kazak: Isabel Marant
Canta: Celine "Luggage Bag"
Elbise: Christopher Kane "resort 2012"
Canta: Christian Louboutin "Woodoo Calf Hair Bag"
Sandalet: Alexander Wang
Etek ve bluz: Nina Ricci "spring 2012"
Sandalet: YSL
Elbise ve palto: Louis Vuitton
Bootie: Alaia
Kazak: J.W. Anderson
Clutch: Givenchy
Ceket: Louis Vuitton
Canta: Louis Vuitton

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Böyle bir fizik ve bu kadar parayla kötü durma ihtimali yok zaten.Şık kategorisine girmemeli :)

seren S. dedi ki...

fizigi cok iyi olup giyime para harcayipta ucuz duran cok insan var mesela tamara hep seksi olma cabasinda. ben cok begendim dasha zhukovanin tarzini kaliteli ve sik geldi bana:)

Selin Eryaman dedi ki...

Birşey sormak istiyorum Cansu. Bu Celine çantaların hang modeli olurs aolsun üzerlerinde ya altın baskıyla CELINE yazıyor veya siyah baskı ile di mi? Bir de mutlaka altında Paris yazıyor değil mi? Yani "CELINE PARIS" iki kelime de her modelinde var di mi?? Çok teşekkürler.

fazılhan dedi ki...

Kesinlikle mükemmel :) Nerdeyse hiç hata yok! Bir de fizik olunca :) Bu sezonku ve geçenki sezondan çok hit seçimler yapmış :)

Adsız dedi ki...

Cansu, lütfen bloguna bu blogda ara gadget'ı ekler misin? Teşekkürler.

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...