16 Ocak 2012 Pazartesi

GOLDEN GLOBES 2012'NIN EN IYILERI

Her geçen yıl katılımı ve popülaritesi artan Golden Globes bence bir süre sonra Oscar'ın habercisi olarak anılmayacak.. En azından moda konusunda :) Golden Globes'daki şıklığı kesinlikle Oscar'da göremiyoruz..
Çok fazla güzel ve çirkin kıyafet vardı fakat ben en beğendiklerimi sizle paylaşıyorum,yorumlarınızı bekliyorum:)
Angelina Jolie'nin Versace elbisesi gecenin en iyi elbisesi olmasada güzeldi..Angelina için iddialı bir seçimdi bile diyebilirim.. En azından saçı ve makyajıyla son zamanlarda gördüğüm en canlı Angelina'ydı.. Kırmızı ruju yüzüne çok yakışmıştı aynı zamanda elbisesiyle muhteşem bir uyum icerisindeydi..
Nicole Kidman'ın ilk bakışta işçiliğinden tanıyabileceğimiz Versace elbisesi ve Roger Vivier clutchı ile tek kelimeyle harikaydı..Saçının rengini beğenmesemde geçen senelere gore bu sefer makyajı çok daha canlı olmuş..
Charlize Theron'un son zamanlarda giydiklerinden övgüyle bahsetmiştim.. Geceye Dior bir elbiseyle katılan Theron bu görüntüsüyle bana hem seksi hemde romantik geldi.. Detaylardan sandaletlerını sevmesemde saci,makyajı ve tacı cok güzel..

Jessica Alba kendine en yakışan rengi bulmuş diyebilirim.. Bu kadar pullu-taşlı elbiseleri normalde arabesk bulurum fakat iki yıl önce couture koleksiyonuna başlamasına rağmen Gucci'yi en az Elie Saab kadar beğeniyorum.. Elbisesini Bulgari bilezik ve küpeleriyle tamamlayan Alba'nın saçı ve makyajıda kusursuz..
Herşeyden önce Sofia Vergara'nın elbisesinin rengine bayıldım..Balık elbiselerden çok sıkılmış olmama rağmen Vera Wang'ın getirdiği farklı yorumu çok sevdim..Harry Winston bileziklerine ise diyecek söz bulamıyorum..
Gucci'yi de bünyesinde bulunduran PPR Group'un ortaklarından Henri Pinault'la evli olan Salma Hayek'in
Gucci giymesi beni hiç şaşırtmadı..Alba'nın elbisesi için söylediklerim Hayek'in elbisesi içinde geçerli..Abartılı fakat kesinlikle son derece güzel ve cool.. Hayek'in dalgalı saçlarınıda çok beğendim..

Nicole Richie riske girmeden Julian Macdonald'a ait bir gümüş rengi bir elbise giymiş.. Çok da güzel olmuş.. Bilezikler elbiseye hareket katarken,at kuyrugu sacı gecenin en iyi saçıydı diyebilirim..
Emma Stone'un tarzına bayılıyorum.. Abartısız elbiselerle çok şık görünebilen nadir isimlerden..
Mor ve bordo tonlarından oluşan Lanvin elbisesinin belindeki kuş detaylı kemerini ve çapraz bantlı sandaletlerini çok sevdim..
Julianne Moore'un Chanel elbisesi son zamanlarda karşılaştığım en nefis siyah elbise..
Aynı zamanda Julianne Moore'un da gördüğüm en güzel hali! Bu siyah Chanel Couture elbise zaten o Bulgari küpelerden daha güzel bir aksesuarla tamamlanamazdı diye düşünüyorum..

5 yorum:

Aylin dedi ki...

En şık Sofia Vergara nın Vera Wangi bence

buse dedi ki...

charlize theron hep guzeldi, begenirdim ancak son zamanlarda olaganustu guzel...Dior elbiseyi baskasinin ustunde gorsem belkide sevmezdim

nihan dedi ki...

En güzel charlize theron ve jessica alba nicole benim için vasat:))

nihan dedi ki...

vera wang elbiseyi de beğendim söyelniyim unutmuşum:)

Adsız dedi ki...

Bu golden globe dan fenalik geldi bana

Benzer Icerikler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...